/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kendte Apps
Fra : abbaba
Vist : 272 gange
50 point
Dato : 01-03-19 22:17

Hvilke Apps bruger du i daglig dagen.

Og jeg mener ikke de sociale sider, der tager tiden fra brugeren og intet giver tilbage.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 01-03-19 22:33

Safari, TV Tid og Mine tilbud - udover Facebook, Twitter og Instagram!

Clou

Kommentar
Fra : poten

Dato : 02-03-19 00:19

Hvem er du og hvorfor så nysgerrig?
Det virker ærlig talt lidt skummelt...

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 50 point
Dato : 02-03-19 06:56

Bruger disse på næsten dagligt basis, nogle lidt mere sporadisk efter behov.
App til mine banker.
MobilPay.
Dansk Tv Guide.
DRTV - streaming til Chromecast.
Gmail.
Google Maps.
Mi Fit - Aktivitets Tracker. (armbånd)
NetCam - Til min videoovervågning.

Og så selvfølgelig SMS og opkalds app'en TrueCaller Næsten uundgåeligt ikke at bruge disse!

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 03-03-19 21:54

poten
hvad mener du med skummelt.
Jeg spørger ikke om oplysninger på brugere eller lignende.
Som netop de sociale medier gør.

Bare hvilke Apps der finder frem til den enkelte bruger, som nyttige Apps i dagligdagen.

De nævnte har jeg selv +/- og bruger dem som behovet opstår, dog ikke netbank og andet der kræver NemId.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-03-19 14:16

Uden at vide det bestemt - så er det nok Rudolf som er tilbage.

Godkendelse af svar
Fra : abbaba

Dato : 07-03-19 20:39

Tak for svaret dogvillestar.
Troede der var mange flere Apps der blev brugt af Danskere.
Har selv prøvet en del hvor de enten ikke virkede eller var overdrevet dårlige, eller ikke virkede på de forskellige Android versioner.

Hvem er Rudolf?