/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Problemer med tv udgang.
Fra : jaot
Vist : 492 gange
20 point
Dato : 17-12-01 20:21

Er der nogen der kan fortælle mig, hvorfor jeg kun kan se i sort hvid når jeg bruger min tv udgang, og vil se flim eller et eller andet på mit fjernsyn. Jeg har et kabel med scarstik i den ene ende.

jaot

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-12-01 22:08

Mon, 17 Dec 2001 19:20:43 GMT, skrev "jaot"
<jaot.news@kandu.dk>:

>Er der nogen der kan fortælle mig, hvorfor jeg kun kan se i sort hvid
>når jeg bruger min tv udgang,

Prøv i news:dk.edb.hardware.grafikkort, det er der, de har
forstand på den slags.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på
http://www.usenet.dk/grupper.pl
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Kommentar
Fra : plys

Dato : 17-12-01 23:05

Hej jaot

Hvilket grafikkort har du ?? Hvilken Pc. Hvilket styresystem kører du med ???

Mvh
Parkenss

Accepteret svar
Fra : soccer

Modtaget 20 point
Dato : 17-12-01 23:32

Dit fjernsyn kan måske ikke modtage Super-vhs via Scartstikket.

På nogle fjernsyn kan Scartstikket sættes op til at modatge Super-VHS.

Hvis dit fjernsyn ikke kan dette, må du købe et kabel, som går direkte fra Super-VHS udgangen på kortet til super-vhs-indgangen i dit TV.

Kablet til Scartstiket skal også blive siddende i

MVH Soccer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-12-01 17:49

"jaot" <jaot.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:jtrT7.11439$z4.1266849@news000.worldonline.dk...
> Er der nogen der kan fortælle mig, hvorfor jeg kun kan se i sort hvid
> når jeg bruger min tv udgang,

Knud har ret, du bør bruge news:dk.edb.hardware.grafikkort
Men problemet er højst sandsynlig fordi du bruger super vhs i stedet for
vhs.

Hilsen
rick

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-12-01 20:43

Ja, ikke rigtige gruppe. Men svaret er svært at finde...

Hvis det er en S-Video udgang på grafikkortet. så havde jeg samme problem
sidste uge, og det du skal bruge er et ekstra Video stik. Det er et alm JACK
stik., det er som regel et gult stik, og det skal sidde i dit grafikkort og
i indgangen på SCART konverteren.

"rick" <rick@cool.dk+delete> wrote in message
news:3c1f733a$0$62897$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "jaot" <jaot.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:jtrT7.11439$z4.1266849@news000.worldonline.dk...
> > Er der nogen der kan fortælle mig, hvorfor jeg kun kan se i sort hvid
> > når jeg bruger min tv udgang,
>
> Knud har ret, du bør bruge news:dk.edb.hardware.grafikkort
> Men problemet er højst sandsynlig fordi du bruger super vhs i stedet for
> vhs.
>
> Hilsen
> rick
>