/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
ny smiley
Fra : MarsAben
Vist : 428 gange
50 point
Dato : 01-07-03 11:47

kan man ikke selv opfinde en ny smiley i stadet får dem der er???????

hilsen Marsaben

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-07-03 11:58

Jo, det vil kandu netop meget gerne have.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-07-03 12:00

Flere af dem, der er, er iøvrigt også lavet af kandu-brugere
- nemlig Fnollerpige og Gandalf.

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 60 point
Dato : 01-07-03 12:07

Nemlig Rellom

Du kan sende dem direkte til Maria : maria@kandu.dk, det er hende der er den kreative

Husk de skal have samme størrelse, som de eksisterende - tag eventuelt en af dem og lav om

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-07-03 13:20

hej MarsAben

Hvorfor forsvandt dit spørgsmål i går? Du kan vel svare på det.

Kommentar
Fra : MarsAben

Dato : 01-07-03 14:17

ja jeg kan og tak for rådet
jeg slettede mit spørgsmål

:-/

Kommentar
Fra : MarsAben

Dato : 01-07-03 14:21

skal man bare lave en som foreksempel :-/ og så sende den til maria@kandu.dk??

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 01-07-03 14:31

Nemli, men du skal jo huske at vedlægge din smiley også - i gif format !

Vedlæg også gerne en lille beskrivelse af hvad smiley'en skal symbolisere.

Vi kan selvfølgelig ikke garantere dig din smiley bliver implementeret, men Kandu er meget lydhør over for brugernes ønsker, omend det nogle gange tager lidt tid

mvh srhansen

Kommentar
Fra : MarsAben

Dato : 01-07-03 14:33

hvad mener du med gif format, skal jeg tegne en??

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 01-07-03 15:43

Undskyld, men ja var det ikke det du gerne ville ? Det er vist mig der har misforstået så

Kommentar
Fra : MarsAben

Dato : 02-07-03 09:35

jeg kopier en og laver om på, skriver noget om hvad det skal ligne og sender den til maria@kandu.dk og så dukker den måske op hos kandu.dk eller hvad

MarsAben

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 02-07-03 11:35

Ja lige nøjagtigt

Godkendelse af svar
Fra : MarsAben

Dato : 02-07-03 14:41

Tak for svaret srhansen.

Hilsen MarsAben