/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Valg af udbyder
Fra : Jesper196
Vist : 155 gange
10 point
Dato : 19-02-19 20:39

Hejsa :)

Jeg skal have ny udbydere af ASDL/Coax bredbånd.
Kan i anbefale nogle selskaber? og hvad er jeres mening omkring selskabet?
Alt selskaber undtaget Yousee er velkomme :D

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 19-02-19 21:26

Nu skriver ikke noget om HVOR det er du bor, alle udbydere er jo ikke alle steder.

Hvis du skal have det via telefonnettet, så er det jo det samme kobber signalet skal igennem, og hvis det er gammelt og irret, så er det ligegyldig hvilken udbyder du vælger, da de er det samme kobber signalet skal igennem.

Har du mulighed for fiber?

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 20-02-19 10:42

Jeg har Telia til 258.- pr måned

Som allerede skrevet, hvis kabel og installation er ok, er det lige godt hvilket selskab du bruger.
Jeg havde ikke så mange valg da jeg oprettede abonnement og valgte det billigste selskab.

Vær opmærksom på den hastighed de lover og den de i virkeligheden kan give, den kan nemlig være meget stor.

Har kun haft brug for at kontakte dem 1 gang i løbet af de mange år jeg har været kunde.
Og som altid er der ringe service/ ventetid på samme.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 20-02-19 11:21

Hvis du bor på sjælland så kan du undersøge om du kan få fibernet via Fibia. Jeg er selv udmærket tilfreds med dem. Og hastigheden stemmer med det jeg betaler for. Og jeg skulle ikke betale ekstra for at skifte fra en "NATted forbindelse (forbindelse gennem en NAT hos dem, giver ekstra sikkerhed mod hackere, men problemer med for eksempel VPN) og til en "offentlig dynamisk IP-adresse" (ingen problemer med VPN, og muligheder for egen WEB-server m.m.). Jeg har selv 100Mb/s, og de tilbyder op til 500Mb/s.