/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Nyt parti
Fra : abbaba
Vist : 392 gange
300 point
Dato : 18-02-19 23:31

Så lige i TV at der nu igen er en Kriminel der stiller op til Valg,

Hvad står de, eller rettere hvad står han for, og jeg kan ikke huske navnet, men noget med noget akumolator invest, så vidt jeg lige kan huske.

Danmark er skudt i sænk for mange år siden takket være ukyndige og venlige medlemmer i Folketinget, der den dag i dag ikke kan stoppe indvandring, af både den ene og anden art? svin eller mennesker.

Men bevares, lad Danmark gå under, til tider har Grækerne det bedre med deres EU/ Statsskyld.

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 19-02-19 08:23

Med hans tvivlsomme fortid,kunne jeg ikke drømme om at stemme på ham.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-02-19 09:41
Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-02-19 14:00

Nu stemmer jeg slet ikke mere til folketings valg. Boykotter lortet.

Men ellers vil jeg sige, er der den store forskel på at være forbryder, inden man kommer ind...
eller udvikler sig til forbryder, når man er kommet ind ??

Mange af dem der sidder i Folketinget og regering, i dag, er efter min mening ikke værdige til det.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-02-19 14:11

Citat
Hvad står de, eller rettere hvad står han for, og jeg kan ikke huske navnet, men noget med noget akumolator invest, så vidt jeg lige kan huske.
Klaus Riskær hedder manden, som tidligere har været valgt til EU for Venstre. Vist nok ingen succes med den øvelse, idet Klausedrengen gav visse EU-medlemmer hang til iskiassmerter. Så vidt vides, er der kun et enkelt medlem tilbage ved navn, J.C. Drunker, som stadig lider under denne, åbenbart morsomme sygdom - sådan ser det i hvert fald ud, idet, "patienten" under et akut anfald, dingler smågrinende rundt imens han bitchslapper alle, som han er i nærheden af.

Eneste kendte medicin imod sygdommen, EU-iskias, skulle efter sigende, være piller af navnet ANTABUS, men, men, men, desværre har omtalte piller en kedelig bivirkning, personen som indtager dem, kan ikke tåle at drikke spiritus uden at bliver så syg, at personen brækker sig, derfor vil J.C Drunker ikke indtage en så farlig medicin.

Men, skulle Klaus Riskær mod forventning blive valgt til Folketinget er jeg sikker på, at Tingets medlemmer, ifølge Grundloven, dømme ham uværdig til at sidde i Folketinget.
Den go'e Klausedreng kunne ikke engang blive optaget som Politikadet - hvis altså, han havde alderen til det - og sådan en fætter hører ikke hjemme som lovgiver. Det svarer vel nærmest til at lade ræven vogte gæs.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 19-02-19 19:55

Mosebaek Det var godt skrevet.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 20-02-19 18:30

Han er bestemt ikke værdig til at sidde i folketinget, heller ikke selvom
han på få minutter kan spadsere på arbejde i Folketinget fra sin liebhaverlejlighed med lædersofaer, nyt køkken og højt til loftet.

https://www.bt.dk/politik/klaus-riskaer-uden-en-klink-paa-lommen-bor-gratis-i-ejendom-til-50-millioner

Han krænker den almindelige opfattelse af, hvad der er moralsk acceptabelt!
Sådan en svindler!

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 20-02-19 21:20

Stadig er Morten Østergaard og Uffe Elbæk Danmarks farligste mænd -og Pernille Skipper indtager en flot delt 2/3 plads.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 22-02-19 09:00
Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-02-19 13:21

Citat
Hvor mange minutter kan i mon holde til?
Jeg f.eks., så hele udsendelsen. Det mindste man kan gøre i et demokrati er vel, at lytte til modparten og agere ud fra det.

I øvrigt, en af de bedste debatter der har været længe. Jeg tror, mange blev klogere og det havde de ikke blevet ved bare at "slukke"

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 22-02-19 13:44

Jeg slukkede ikke, men det gør jeg næste gang Clais Riskær kommer på skærmen!

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-02-19 20:30

Citat
Jeg slukkede ikke, men det gør jeg næste gang Clais Riskær kommer på skærmen!
Har en fornemmelse af, at hans parti bliver valgt ind i Folketinget. Skynder mig at tilføje, det bliver ikke med min stemme.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-02-19 21:38

Citat
Har en fornemmelse af, at hans parti bliver valgt ind i Folketinget. Skynder mig at tilføje, det bliver ikke med min stemme.

Det bliver heller ikke med min stemme, af årsag som ovenfor beskrevet.

Men kunne han ta`nogle stemmer fra Liberal arrogance, var en hel del opnået.
De er såmænd ikke meget bedre, end deres modpart på venstre fløjen.

M.