/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Google lukker + tilføjelsen ????
Fra : Eyvind
Vist : 338 gange
300 point
Dato : 02-02-19 21:04

Men jeg ved ikke om der ligger noget som jeg lige skal hente.

Så hvordan ved jeg om der er gemt noget hos google +

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-02-19 21:16

Jeg glemte lige den meddelelse google sendte.

Citat
Du modtager denne mail, fordi du har en forbrugerversion af en (dvs. en personlig) Google+ konto, eller fordi du administrerer en Google+ side.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 02-02-19 21:41

Du må jo selv vide, om du har gemt noget der.

Dybest set tror jeg det er ret ligegyldigt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-02-19 21:43

Jeg har ikke bevidst tilføjet noget, men det der google+ har jeg set et par gange.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 02-02-19 21:45

Ignorer den

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 310 point
Dato : 02-02-19 21:46

Hvis man skulle have en konto på tjenesten, vil den altså blive slettet den 2. april. Det samme vil alle sider man skulle have oprettet samt billeder og videoer, fortæller Google på virksomhedens supportside.

Allerede fra den 4. februar vil man ikke længere kunne oprette nye profiler, sider eller events på tjenesten. Kommentarer fra Google+ på tjenesten blogger forsvinder samme dato, mens resten af Google+ kommentarer forsvinder den 7. marts.

Hvis nogen læsere skulle have brugt tjenesten, har 9to5Google lavet en guide til, hvordan man får fat i sin Google+-data, inden den forsvinder.
https://www.version2.dk/artikel/google-lukker-kundeversionen-2-april-1087389

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-02-19 22:05

Ok - så går jeg på jagt i google i morgen.............................og finder nok ingenting.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 03-02-19 00:37

PC eller ? andet.
Mig bekendt koster Google + penge, samt de ville virkelig sende dig en besked om både det ene og andet.
Og du kunne se det på en tilkendt konto de hæver penge på eller af.

Har du en mobil, tror jeg nærmere det kunne være et Hijack forsøg fra andre, eller også har du ikke oplyst en såkaldt recovery email eller tlf.

Eller har du lige skiftet telefon, så kan du blive udelukket af både det ene og andet, af den almindelige Google, som tror du måske lige har givet telefonen til en Damarks indsamlig.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-02-19 09:11

G+ koster ikke penge (ikke da jeg oprettede den og har heller ikke betalt noget efterfølgende)
og det ER fra Google, altså ikke noget fishing forsøg (men det kunne det jo godt ha' været)!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-02-19 11:14

Jeg har ikke foræret nogle af mine 9 stk gamle mobiler væk.
Harddiske beholder jeg når computere smides ud.
Google har ikke bedt om noget med at logge ind - men bare fortalt om nedlukningen.

Efter at have søgt overalt kan jeg ikke finde noget som skulle være lagt hos google +
Så jeg regner med, at jeg slet ikke har brugt den + .

Det eneste jeg har liggende hos google er alle mine mails på kun 2.5 GB
Der er ingen kontakter som hackere direkte kan bruge.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 03-02-19 11:16

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-02-19 12:11

Velbekomme