/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Storskrald
Fra : Rosa12
Vist : 228 gange
85 point
Dato : 18-01-19 12:10

Vi er ikke så heldige at have en masse penge men vi vil i år på fantastisk sommerferie

Det kan godt være det ikke giver noget økonomi i sidste ende, men det har under alle omstændigheder den bivirkning at jeg bruger tid sammen med mine børn og det er jo ikke skidt.

Derfor vil jeg høre om der er nogen der har kendskab til ulåste storskralsrum - så vil jeg finde og evt fikse ting jeg kan sælge på loppen og DBA.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-01-19 12:21

….altså du vil have at vide hvor du kan stjæle henne? (Det er tyveri, når man tager noget uden at få lov).

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 18-01-19 15:28
Kommentar
Fra : bodillouise

Dato : 18-01-19 18:51

Lav loppemarked eller sælg det via blå avis mm med dine egen ting du ikke bruger mere ??

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 18-01-19 21:43

På dba er der en rubrik der hedder "Gratis". Måske er der noget du kan bruge dér, og det er lovligt.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-01-19 09:16

Og på facebook er der mange grupper, gratis ting / bortgives

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 19-01-19 20:52

Selvom du får fat i gratis ting, koster det en hel del materialer og tid at sætte ting i stand SOM ANDRE GIDER KØBE. Hvis det drejer sig om at beskæftige dig og børnene med noget fælles, så gå på biblo og lån bøger...... mærkeligt at du ikke selv har fantasi, hvis du skal have fantasi til at se "guld" i ting andre har smidt ud.