/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Push-notifikation på Iphone vedr. FB
Fra : kondivand
Vist : 132 gange
50 point
Dato : 07-01-19 21:47

Jeg har en Iphone og er medlem af en gruppe på Fabebook, hvor jeg ofte skal reagere meget hurtigt, når der laves nogle bestemte opslag. Derfor kunne jeg godt tænke mig, at når jeg har telefonen liggende foran mig, så kommer der en push-besked frem, og fortæller, at der lige nu er lavet et opslag i den pågældende gruppe. Har prøvet forskellige muligheder, men kan ikke få det til at virke. Nogle der ved, om Iphone eller Facebook kan sættes op til det?

Kommentar
Fra : katekismus