/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ans - musikhjælp ønskes
Fra : Eyvind
Vist : 295 gange
500 point
Dato : 07-01-19 19:06

Ans - du har tit hjulpet mig med at finde noget musik.
Jeg hørte lige hermellem 18 og 19 Maverick spille noget Elvis men kan ikke finde ud af hvad den hedder.
Det var vist noget fra et album de har lavet.

Ps. Det passer nok til noget rulleskøjtedans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-19 19:33

Eyvind, på hvilket program hørte du Maverick?

Her er playlisten fra p5 mellem 18-19, men jeg ved jo ikke om det er det program, som du har hørt for Maverick er der ikke

18:06 Wear My Ring Around Your Neck med Elvis Presley

18:09 Alt, hvad jeg har brug for, er dig med Klaus & Servants

18:49 She's Not You med Elvis Presley

18:52I'm comin' home med Elvis Presley

18:55 I Still Love You med Fenders

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-01-19 19:37

Ja det var p5 jeg hørte den på, og det var bandet "Maverick" som spillede en Elvis nummer.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-01-19 19:58

Ans - tak for forsøget, jeg stopper for i dag.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-19 20:05

Den hedder "Love Me" Jeg lytter til programmet lige nu ;.)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-19 20:13
Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 500 point
Dato : 07-01-19 20:21

https://www.youtube.com/watch?v=voVS83F6ZXs

Så får du heller ikke mere for den femmer

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-19 09:51

Du får lige for 1 krone mere

Den bliver spillet mellem kl. 18:09 - 18:49, hvor der er en hyldest til Elvis, som i dag ville være blevet 83 år.

Jeg tror det er sang nummer 4 , men ingen af sangene er med på playlisten

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-19 09:54

Ups, han ville være fyldt 84 år i dag.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-01-19 10:04

https://www.dr.dk/playlister/ er din ven når du kører på landevejen og lige hører et eller andet du gerne efterfølgende vil have på din Spotify playliste. Og eller kan man som Ans sige høre det direkte på siden. Bruger det selv meget, for kan sgu ikke huske hvem hvad hvornår, når jeg kommer hjem.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 08-01-19 11:28

Selvom det tynder ud på min beholdning, har jeg hævet til fortjente 500 point.
Det er jo en gammel supersjæler, som kunne blødgøre de fleste pigeknæ. -

Tja det var dengang.

Så mange tak Ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-19 15:48

Tak Eyvind, så kan du jo passende tage en sjæler med din hustru

Hvem ved, måske kommer dengang tilbage