/ Forside/ Interesser / Helbred / Sorg & Krise / Spørgsmål
10  clou 510
Hjælp til sletning af Facebook for afdø
Fra : sigerdetikke
Vist : 242 gange
20 point
Dato : 04-01-19 18:51

hej,

vi står i den situation, at vi ønsker at slette vore kære søsters Facebook profil eftersom hun er afgået ved døden.

Jeg har forsøgt at udfylde en formular på facebook, men støder på en udfordring i det man skal have en autoriseret fuldmagt for afdøde.

Hvad skal det siges? Hvor kan man få sådan en fuldmagt efter ens pårørende er afgået ved døden?

Er der nogen der har lukket en facebook profil for en afdød og eventuelt kan hjælpe?

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 04-01-19 19:49

Fra "Komputer for alle". Det duer selvfølgelig kun hvis du har adgang til din søsters profil. Altså kender den e-mail og adgangskode, som hun har brugt.. måske har hun de ting noteret på computeren, eller på et stykke papir..
___
___________________________________________________
Komputer for alle:

Sådan sletter du din Facebook-konto permanent:

Åbn din browser, og gå ind på Facebook. Log på med e-mail og adgangskode og klikke på Log på.
Klik nu på pilen i øverste højre hjørne, og vælg punktet Indstillinger i menuen, der folder sig ud.
Nederst i højre hjørne klikker du på punktet Hjælp.
Før musemarkøren op på Administration af din konto, og klik på Deaktivering eller sletning af din konto.
Klik på punktet Hvordan sletter jeg min konto permanent? , og vent lidt på, at en tekst dukker op. Klik på fortælle os om det, som står til sidst i første afsnit.
Du bliver nu dirigeret tilbage på Facebooks egen side, hvor du skal klikke på det blå felt Slet min konto.
Indtast din adgangskode i det øverste felt , skriv bogstaverne fra det forvredne billede i det nederste felt, og klik på OK.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 04-01-19 19:50

Kondolerer...

Kommentar
Fra : katekismus