/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Bagemaskine
Fra : bodillouise
Vist : 266 gange
100 point
Dato : 30-12-18 08:41

For en del år siden havde jeg en bagemaskine. Dog var jeg ikke så glad for den, da krogen lavede hul i brødet der hvor den sad.
Nogle der er tilfredse med deres , hvilken mærke og prisklasse ?

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 50 point
Dato : 30-12-18 09:51

Vi er utrolig glade for vores, vi bruger den til rugbrød en gang om ugen (og vil nødig undvære den), derudover bruger vi den til at fremstille marmelade i den og ikke mindst lave risengrød (dejligt at være fri for at skulle røre i gryden)!

Vores er fra LIDL deres mærke hedder: Silvercrest!

Clou

Kommentar
Fra : bodillouise

Dato : 10-01-19 10:11

Clou har du problemer med hul efter dejkrogen ?

Godkendelse af svar
Fra : bodillouise

Dato : 04-02-19 10:32

Tak for svaret clou.