|
| kernel mode heap korruption Fra : warrior | Vist : 199 gange 50 point Dato : 18-12-18 12:24 |
|
Hej
Jeg får dagligt, kort efter opstart, blå skærm med ovennævnte fejlmeddelelse, 1-2 gange, hvilket resulterer i genstart. Har prøvet at opdatere driverne i enhedshåndtering. Er der evt. noget program der kan lokalisere fejlen? win 10
Tak for svar
| |
| Kommentar Fra : ThomasCSR |
Dato : 18-12-18 12:34 |
|
Hvilken PC har du?
Win 10 er efterhånden blevet udbygget så meget, at ældre maskiner må give op.
Min egen HP elite book måtte give op allerede i maj. Det gik gradvist ned ad bakke for den. Blå skærm mv.
Nu kører den Win7
og rigtigt godt).
| |
| Kommentar Fra : Bille1948 |
Dato : 18-12-18 13:06 |
| | |
|
Hvis du har et Nvidia grafikkort, så prøv at installere den forrige/ældre driver og se om det afhjælper problemet!
| |
| Kommentar Fra : ThomasCSR |
Dato : 19-12-18 09:05 |
|
Det var netop grafikkortet, der holdt op med at indlæse driveren korrekt hos mig. Desværre fungerede den gamle driver ikke godt med Win 10.
Warrior:
Læser du det her?
Så må du gerne svare på spørgsmål. Ellers gætter vi jo i blinde!
| |
| Kommentar Fra : warrior |
Dato : 19-12-18 12:13 |
|
Hej igen
Har prøvet at åbne dumpfilen men skal åbenbart have et specielt program til det.
Gik så igang med at downloade de tre drivere fra Bille1948 links. Der står man henter en nvidia, men mener grafikkortet er Intel.Tager lidt tid om det da jeg ikke er en ørn til det og gerne vil gøre det rigtigt Pc'en er en HP p6-2061c. Har også tænkt på grafikkortet. Skulle winupdate ikke opdatere det også?
| |
| Kommentar Fra : warrior |
Dato : 19-12-18 14:05 |
|
Jeg har netop af-og genstalleret driveren til grafikkortet. Afventer for at se om det hjalp. Ellers vil jeg meget gerne have programmet, webnoob. Pc'en gik ned igen for en time siden, samme fejl.
| |
| Kommentar Fra : webnoob |
Dato : 19-12-18 15:11 |
| | |
| Kommentar Fra : warrior |
Dato : 19-12-18 16:37 |
|
webnoob tak for linket. Vil bruge det hvis det viser sig ikke at have hjulpet med genstalleringen af driveren
| |
| Kommentar Fra : warrior |
Dato : 20-12-18 14:35 |
|
Jeg har gjort dette som beskrevet "select Debugging Tools for Windows, and deselect all other components". Herfra er jeg usikker på hvad jeg gør, da det ser ud til at være noget kompliceret.
| |
| Kommentar Fra : warrior |
Dato : 25-12-18 17:58 |
|
Hej igen
Jeg har været inde og kontrollere driverne igen. Jeg havde tidligere overset nogen punkter under "systemenheder". Der var 5-6 drivere der ikke var opdateret. nu ser det ud til at køre. Tak for input.
| |
| Annuller spørgsmålet Fra : warrior |
Dato : 25-12-18 18:04 |
|
Hej
Jeg fandt ud af at jeg ikke havde kontrolleret alle driverne i første omgang. Dette er nu gjort, så nu kører det.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|