/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Gode forslag til gave kvinde 71 år
Fra : bodillouise
Vist : 308 gange
100 point
Dato : 09-12-18 21:44

Nogle gode forslag til hvad jeg kan give min mor ?
Plejer at give hende gavekort til hudpleje.
Syntes gerne jeg vil prøve noget andet men mangler ideer.
Nogle der har nogle ?
Chokolade, vin ingen mulighed.

Er en bankohaj, kan lide at bruge tid i haven/drivhus, cykler, tager på ferie et par gange om året.

Kommentar
Fra : bodillouise

Dato : 09-12-18 21:45

Pris omkring 400 kr

Kommentar
Fra : clou

Dato : 09-12-18 21:55

En ny rejsetaske eller en toilettaske med lidt lækkert creme i!

Clou

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 09-12-18 23:37

El løbehjul, hvis ikke balance sansen fejler noget, samt det giver ekstra liv.
Samt børnene kan jo også lige få en tur, på lukket vej for de yngste.

https://www.ebikecenter.dk/el-lobehjul

Accepteret svar
Fra : AG112

Modtaget 100 point
Dato : 09-12-18 23:37

HVAD MED UDSTYR TIL CYKLEN, ET SPEJL, KM TÆLLER, CYKELHANDSKER, ELLER LIGN.

JEG HAR LIGE FÅET EN EGG MASTER, PUTTER ET ÆG OG SKINKETERN I RØRET, OG UD KOMMER EN LÆKKER RULLE ÆGGEPANDEKAGE, LIGE TIL AT SPISE.

JEG FIK OGSÅ EN LILLE NEM EL RÅKOSTMASKINE OBH, SOM LIGE PASSER TIL LIDT DER SKAL RIVES ELLER SNITTES.

DER FINDES SÅ UTROLIG MANGE SMÅ SMARTE TING DER GØR HVERDAGEN NEMMERE.

GOD FORNØJELSE MED GAVEN.

MVH AG112

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 10-12-18 14:05

Hvad med at forære en lille musikalsk oplevelse med Andre Rieu i DK, eller i Nordtyskland som busrejse ???

ØV4

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-12-18 17:42

Sidste år gav jeg min kone en varm frakke,
hun går over en time ned den i alt slags vejr...

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 12-12-18 00:20

Jeg vil foreslå et par lange uldne underbukser.

Godkendelse af svar
Fra : bodillouise

Dato : 16-12-18 07:20

Tak for svaret AG112. Det bliver noget cykeltilbehør

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 16-12-18 09:23

SELV TAK, HÅBER DET ER NOGET HUN BLIVER GLAD FOR,
DER ER SÅÅ MANGE SPÆNDENDE TING.

MVH AG112