/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
underlige mail`s
Fra : pylleb
Vist : 200 gange
100 point
Dato : 08-12-18 21:22

Halløjsa

En der kan fortælle mig HVORFOR jeg lige pludselig får en masse slettede mails ind i mit mail program gang på gang og igen skal til at slette dem, mega irriterende, så skal man igen i gang med at sortere dem fra. Kører med Windows 10
Jeg er bestemt ikke nogen "ørn" til det tekniske.
Ville være dejligt med et forståeligt svar - hvis så fremt - iøvrigt god weekend og snart Glædelig Jul

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 08-12-18 21:27

Det gåe lidt stærkt.
Du må fortælle, hvilket mail-program (outlook, thunderbird, webmail eller... , du bruger og hvem, der er din mailudbyder (hotmail, gmail, yousee, yahoo....)

Kommentar
Fra : clou

Dato : 08-12-18 21:54

Fik jeg også fornylig - har du ligesom jeg YouSee som udbyder? Hvis ja, så kan det være i forbindelse med deres opdatering af netværket!

Clou

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 09-12-18 00:58

Me too
Har yousee som udbyder og de har skriftligt meddelt at de har lavet noget rod!
Ingelein
Ps. Jeg var også gået i gang med at slette over 1000 mails, men dagen efter var de forsvundet. Til gengæld var det 509 i sendt mail boksen. Jeg forstår så ikke, hvordan der kan være over 1000 mails, når jeg aldrig har flere rnd 200 liggende på serveren? Rod, rod rod, som jeg betaler for!

Kommentar
Fra : netop

Dato : 09-12-18 13:08

Nu bestemmer man jo heldigvis selv hvilken udbyder man vil have -jeg fatter overhovedet ikke en meter af de mennesker der bliver ved med at finde sig i YOUSEE

Glædelig jul siger jeg bare...

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 09-12-18 13:12

Jeg har haft Yousee i 20 år uden problemer.
Pylleb: kom dog med nogle oplysninger. Ellers ender denne tråd i sure opstød.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 09-12-18 14:13

Fordi nogle mnnesker har behv for en sikker telefonforbindelse og ikke bare kan skrotte fastnettet.
Ingelein

Kommentar
Fra : clou

Dato : 09-12-18 14:14

ThomasCSR - jeg har også haft YouSee til min mail i “100” år og været tilfreds, blot ikke med deres seneste opdatering.

Clou

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 09-12-18 14:34

Det er rigtigt, at der er mange udbydere, men det er også rigtigt, at vi brugere har forskellige behov. Nogle er glade for gmail, andre kan ikke fordrage den osv. osv.

Jeg fik for 15 år siden anbefalet mail.com, som jeg har holdt fast ved siden. Mail.com har virkelig mange muligheder for valg af mailadresse, idet man kan tilføje et hav af domænenavne efter @.
For eks mail.com, post.com, europe.com og dusinvis af andre. Det har også alle de faciliteter, som kendes fra gmail og andre udbydere, også lager i skyen, aliasnavne, hvor man under den samme mailadresse kan have flere "underadresser". Jeg bruger f. eks. en adresse til almindelig post, og en anden til kommercielle indkøb m. v., og dermed kan jeg forhindre at reklamer og nyhedsbreve m. v. kommer til at fylde i min indbakke sammen med den rigtige post.

Mail.com er som udgangspunkt gratis, men nhvis man vil have alle funktioner med, er udgifter ca. 125 kr. om året. Det giver også en effektiv support, hvis der bliver brug for det, men det har jeg kun haft brug for to gange på 15 år. Der er aldrig mistet mails eller sluppet alvorlig spam gennem de effektive spamfiltre, som mail.com benytter.

Jeg siger ikke, at dette er løsningen for pylleb, men vil blot omtale mail.com som et eksempel på god, traditionel og driftsikker mailudbyder - med mange millioner brugere.