/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Altså skrev YOUSEE:
Fra : ingelein
Vist : 286 gange
10 point
Dato : 28-11-18 10:24

I forbindelse med mit tidligere spørgsmål, hvor jeg ikke fik noget svar, jeg kunne bruge til noget, har jeg skrevet til YouSee og fået følgende svar:

"

I forbindelse med overgangen til den nye platform er der nogle enkelte indstillinger, der ikke er fulgt med.

Dette gælder blandt andet dit spamfilter, hvor du selv skal gå ind og
Dog er der er lige nu en generelt fejl på spamfilteret, som gør at disse indstillinger
Her vil du blandt andet kunne opleve at dine spammails ender i andre mapper

Vi er i fuld gang med at udarbejde en løsning, men har i øjeblikket desværre ingen tidshorisont for, hvornår fejlen vil være løst.

Når fejlen er løst, har du mulighed for at gå ind og ændre dit spamfilter på din webmail under indstillinger - Mail - Indstillinger for spammail. Her vil du både have mulighed for at blokere mailadresser eller vælge betroede mailadresser, som du gerne vil undgå, ender i spambakken. Du kan læse mere om, hvordan du ændrer i spamfilteret her: https://kundeservice.yousee.dk/mail/brug/spamfilter.

hm.................

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-11-18 12:02

Undskyld ingelein, dette her er jo snarere et spørgsmål, end et svar.

Hvordan bærer du dig at med at skrive til Yousee?? Jeg kan ikke finde en regulær mail adr. til dem. For mig at se, der er kun mulighed for Chat eller Book et opkald.

Jeg har prøvet med Chat, men det giver ingenting. Det har nemlig sat en gammel mail adr. på min webmail, under den sidste "opdatering". Med det resultat at det ikke virker længere.

Jeg har nu fået det lavet med Gmail, så det virker igen.

Deres "kontakt" muligheder, er godtnok en klam fidus, hvis ikke man gider sidder med tlf. i timevis. Så det har jeg opgivet, for lang tid siden.

M.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 10 point
Dato : 28-11-18 14:21

Mosebaek, til en anden gang.
kundeservice@yousee.dk

https://yousee.dk/om_yousee/om_youseedk.aspx

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 28-11-18 15:21

@Mosebaek
Du har helt ret, man går jo nærmest i spagat for at finde mailadressen il Yousee. Jeg bliver rasende, når det er ad kringlede omveje man kan finde mailadressen. Hvad dæln har de gang i ? Den der robot chat er da helt hen
I vejret. Håber at du finder, hvad du ha brug for. Min gemal har også en gmail og den er der intet bøvl med.
Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 14-02-19 09:40

Tak for svaret katekismus.