/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Ny: Dato i morgen ????
Fra : ingelein
Vist : 216 gange
50 point
Dato : 26-11-18 22:36

Jeg sletter meget hurtigt mine mails, og især mails fra FedEx, som jeg får flere "forklædte" af hver eneste dag. Jeg ville lige slette mails, da jeg i min Outlook så en kategori "DATO I MORGEN". Enten har jeg ikke lagt mærke til den før, jeg plejer at slette "i dag", men at man ligefrem i krystalkuglen kan se, hvilke mails der kommer i morgen, synes jeg er mærkelig. Den ene kunne være en adviseret GLS pakke, men det ville da være mærkeligt.
Ingelein

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 60 point
Dato : 26-11-18 22:43

Der er nogen af disse "robotter", der fremdaterer deres E-mails.

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 05-01-19 09:34

Tak for svaret Bille1948.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 05-01-19 11:47

Tak for point