/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Kan man blive fri for aps fra opdatering
Fra : ingelein
Vist : 292 gange
50 point
Dato : 16-11-18 13:48

Hej
Nu skal ios igennopdateres med en masse skrammel, som FACE TIME osv. Som jeg overhovedet ikke vil bruge. Kan man ikke blive fri for alt det skrammel? Efterhånden er jeg helt bange for at trykke på noget som helst.
Ingelein

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 16-11-18 16:19

Køb en telefon med Android.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 17-11-18 05:01

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 17-11-18 08:06

Det er min ipad, har en Samsung telefon, som for det meste ligger i skuffen. Gider ikke være til rådighed.
Ingelein

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 50 point
Dato : 17-11-18 08:55

Du er nødt til at lave opdateringen med de app's du ikke vil have, og så derefter fjerne/deaktivere de af dem du ikke bruger/vil beholde.

Sådan er IOS desværre lavet.

Jeg er selv Android bruger, og også i dette system bliver man nødt til at acceptere de unyttige/overflødige app's som Google har installeret fra 'fødslen'.

Så her er det også 'bare' at deaktivere, og fjerne dem der overhovedet kan fjernes.

Det er en plage for os forbrugere, der tvinges til at få disse l..te app's med på vores dyrekøbte elektroniske 'dimser', og burde i bund og grund forbydes.
Vi tvinges jo heller ikke til at købe en kage, hver gang vi gerne vil købe et franskbrød

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 17-11-18 11:15

Der findes også mange udmærkede tablets med Android. Jeg betragter selv Apples produkter som noget opreklameret l..t.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 17-11-18 19:17

Nu skifter jeg jo ikke min ipad til 4.000 kr ud bare fordi jeg ikke vil have nogle aps. Og det lader jo til at de kan deaktiveres efter install.
Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 05-01-19 09:31

Tak for svaret dogvillestar.

Kommentar
Fra : dogvillestar