/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Grøn odde
Fra : svendgiversen
Vist : 404 gange
230 point
Dato : 13-11-18 19:30

Når jeg lokker, på ser jeg en fantastisk grøn halvø,

den kunne jeg godt besøge, men hvor ligger den?
og hvordan kommer jeg der til??

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-11-18 10:31

Svend, jeg tror vi skal have nogle flere ledetråde.

M.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-11-18 13:58

svendgiversen, det kan jeg ikke svare på.

På hvilken side logger du på, når du ser en grøn halvø?

Husk på, at du er den eneste, der kan se det, der er på din skærm.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-11-18 16:17

Hvis jeg er den eneste her på kandu, der ser en fantastisk lysegrøn halvø,
først når jeg lokker på med min gamle HP og windows, så glem det.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-11-18 19:24

Vi har været til julefest, alt for tidligt,
men jeg ser stadig den smukke lysegrønne odde lige når jeg lokker på,
måske som den eneste på kandu?

Håber snart at kunne komme med link fra mine skærm rådgivere...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-18 07:38
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 21-11-18 19:26

Nej og det er ikke noget link,
kun det jeg ser straks jeg logger på.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-11-18 14:25

Næsset er nu væk.
Windows skifter jævnligt opstart billede og det nye er nær så flot.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-11-18 17:18

...og det nye er ikke nær så flot.

Helt i orden at windows skifter opstart billeder,
men hvordan styres det og hvor ser vi de kommende links?

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 25-11-18 17:54

Du skifter billede ved at højreklikke på skrivebordet og Personlige indstillinger.
Tror næppe du finder ud af hvor billedet stammer fra, men du kan jo skrive til Microsoft.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 230 point
Dato : 25-11-18 18:36

Måske det er her et eller andet sted!
https://www.google.dk/search?biw=1366&bih=625&tbm=isch&sa=1&ei=Pdz6W9D8HqnSrgSsg6CwBQ&q=windows+spotlight+pictures&oq=windows+spotlight+pictures&gs_l=img.3..0l2j0i5i30l2j0i8i30l2j0i30j0i24l3.29985.38277..38765...0.0..0.94.1803.26......1....1..gws-wiz-img.BUd5lktiOTs

Hvis det er windows 10 du har kan du åbne Indstillinger (WIN+i) og vælge Personlig tilpasning
og så Låseskærm, hvis den står på Windows Spotlys skifter Win10 selv billede en gang imellem.

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-11-18 18:59

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-11-18 19:25

velbekomme

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-11-18 19:59

Citat
Når jeg lokker, på ser jeg en fantastisk grøn halvø,

den kunne jeg godt besøge, men hvor ligger den?
og hvordan kommer jeg der til??

Hvor ligger så den halvø, og hvordan vil du komme dertil?

Du har jo lukket spørgsmålet så har du vel også fået et svar.