/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Savner dette tricks.
Fra : Mosebaek
Vist : 275 gange
200 point
Dato : 06-11-18 10:56

Win10.

For nogle mdr. siden, adopterede jeg et godt tricks, her fra Kandu. Men fik den ikke noteret ned, hvad jeg ellers plejer at gøre, når jeg finder noget anvendeligt.

Det går ud på, at man kan have flere vinduer åbnet på en gang, og så klikke på et Anførselstegn / citationstegn / gåseøjne,som er placeret på proceslinjen. Herved kan man få en lille liste frem, som viser alle iconerne på skrivebordet. D.v.s. man kan åbne et nyt program fra skrivebordet, selvom den er skjult, af de i forvejen åbne vinduer. Fidusen er at man er fri for at lægge de åbne vinduer ned, for at klikke direkte på iconer på skrivebordet.

"Tegnet", og dermed listen forsvandt desværre, da jeg rodede lidt med proceslinjen.

M.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 06-11-18 11:34

Måske højreklik på Proceslinjen og vælg Værktøjsliner og så vælg Skrivebord!

Kommentar
Fra : poten

Dato : 06-11-18 11:58

Genialt Klaudi...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-11-18 12:56

Hurraaaee!!...lige i plet, Klaudi.

Synes jeg har rodet med de værktøjslinjer, men tilsyneladende ikke grundig nok.

Det virker meget let, altså når man lige ved det.

M.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-11-18 16:58

Tak for svaret Klaudi. Dejligt at få det tilbage igen. Bruger det meget.

M

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-11-18 18:12

velbekomme