/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
trykluft klammer til ydermur
Fra : farai
Vist : 274 gange
200 point
Dato : 04-11-18 19:13

Findes der en trykluft klammepistol kraftig nok til at skyde ind i ydermur? så det vel og mærke bliver siddende

jeg skal have sat noget hønsenet fast på muren

min kompressor: 2hk, max 10 bar 30 L tank

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 04-11-18 19:44

Hvad er det for en mur?

Kommentar
Fra : farai

Dato : 04-11-18 20:19

murstenshus fra år 1900

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 04-11-18 20:23

Hvis du stifter i fugerne, burde du kunne bruge Harald Nyborgs billige pistol med 6 _ 10 mm klammer.

Kommentar
Fra : farai

Dato : 04-11-18 20:26

- med tykt lag kalk på

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 200 point
Dato : 05-11-18 05:57

Bliver aldrig godt med klammer i ydermur!

Sæt et stykke træ/lægte op, der passer til opgaven, med skruer i muren, og så kan du 'klamme' hønsenettet på træet.
Det ville jeg selv gøre, da det er en løsning der holder

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 05-11-18 10:43

Med tykt lag kalk på - altså pudset. Så er det svært at finde fugerne. Så gå hellere efter dogvillestars forslag

Godkendelse af svar
Fra : farai

Dato : 09-11-18 19:53

Tak for svaret dogvillestar.
gen-overvejer min oprindelige plan med at mørtle hønsenettet fast.

Kommentar
Fra : dogvillestar