/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Ipad mail indbakke pludselig 12.673 mail
Fra : ingelein
Vist : 423 gange
50 point
Dato : 03-11-18 16:14

Hej
Pludselig har min ipad en visning i røde tal på 12.673 mails.
Hvordan kan det ske? Fejl fra Apple?
Jeg sletter mine mails på serveren når der er ca. 500 mails, så hvordan kommer de pludselig frem?
Jeg kan ikke slette dem ved at bruge rediger, marker alle og slet. Hverken marker eller slet knappen er aktive.
Ingelein

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 03-11-18 16:16

Det kan være en fejl hos din udbyder.

Er det dine gamle emails?

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 03-11-18 17:16

Hej - det er helt forrykt. Jeg har prøvet at ringe til Yousee, men da der er mere end 30 minutters ventetid vil jeg gætte på at de har lavet en eller anden brøler - igen - igen, når der er så travlt lige nu. Det gad jeg ikke vente på.

På min stationære pc, som jeg skriver fra nu kommer der 340 mails væltende ind. Dem kan jeg heldigvis slette på een gang.

Værre med min Ipad, der kan jeg ikke slette på een gang. Her melder den udgående server forkert brugernavn - og nævner som brugernavn mit kontonummer hos Yousee. Det har jeg aldrig nogensinde brugt -og det ville heller ikke virke, da der på den indgående server er nævnt min mailadresse, som også bruges som brugernavn - på den udgående server.
Noget tyder altså på at det er en Yousee fejl.
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 03-11-18 17:19

Men hvor kommer disse 12.000 mails fra, jeg har jo slettet dem efterhånden.
Gemmer Ipad dem i systemet? - sletter jo også her løbende.
Forsvinder de fra min Ipad, hvis jeg sletter mailkontoen og indtaster en ny? Vel næppe, når det er en Yousee fejl.
Ingelein

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 50 point
Dato : 03-11-18 17:50

Om det har med dit problem at gøre, ved jeg ikke. Men, Yousee er i gang med noget opdatering på Webmail. Jeg skal i gang med helt nyt opsætning. Meget irriterende.

I det hele taget synes jeg mange opdateringer, af dit og dat, er meningsløse.
Er det mon bare til ære for programmørerne, for at holde dem i arbejde ??

M.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 03-11-18 20:32

Når du skriver, at du sletter dine mail på Webmailen, sletter du så også elementerne fra Papirkurven? for ellers ligger de jo der og kan hentes ind igen!

Clou

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 03-11-18 21:23

=> Clou: sludder og vrøvl

Kommentar
Fra : clou

Dato : 03-11-18 21:31

Bille1948 - ok

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 03-11-18 21:57

Ja, jeg tømmer da også min papirkurv straks efter sletning af mails. Jeg kan jo altid hente en fejlslettet mail på serveren. Jeg har i outlook sat til permanrnt sletning når jeg lukker outlook ned. Det mystiske var de 340 mails der pludselig kom på pc'en og det svarede til de mails, der lå på yousee serveren. Alle slettet nu.
Så jeg tror at yousee har problemer.
Ingelein

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 03-11-18 22:00
Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 03-11-18 22:12

Jeg har allerede for en uge siden ændret serverportene, så den side er ok.
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 21-11-18 09:29

De mange mails i indbakken forsvandt af sig selv, til gengæld står der nu 1069 i min sendt bakke.
Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 05-01-19 09:28

Tak for svaret Mosebaek.