/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Avast premium Clean up
Fra : ingelein
Vist : 263 gange
50 point
Dato : 31-10-18 22:53

Jeg har valgt at prøve demo versionen i 60 dage. (har afmeldt automatisk fortsættelse).
Jeg har foretaget nogen af de foreslåede optimeringer, men studser lidt over at sletning af alle gamle Win gendannelsespunkter, bortset fra den sidste dato, beløber sig til næsten 70 GB.
Kan det være rigitigt?
Er det noget man ellers selv gør regelmæssigt? Jeg har tit været ude for at ville genskabe, men er så stødt på at det ikke kunne genskabes. Så kan man jo lige så godt slette de ældste, men 70 GB lyder lidt voldsomt i mine ører.
Ingelein

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 01-11-18 07:32

I Kontrolpanel - System - Avancerede indstillinger - Systembeskyttelse - kan du ved at flytte skyderen bestemme hvor meget plads du vil 'ofre' på Gendannelsespunkter. (og slette dem kan du også der)

Når pladsen er opbrugt, vil de ældste blive overskrevet af de nyeste Gendannelsespunkter

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 01-11-18 07:33

Og den gratis Ccleaner kan det samme som det program du omtaler!

Kommentar
Fra : netop

Dato : 02-11-18 15:20

Det er jo samme firma der udbyder begge dele...

Ccleaner og Avast + en del flere programmer...

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 50 point
Dato : 03-11-18 06:31

Citat
Det er jo samme firma der udbyder begge dele...

Ccleaner og Avast + en del flere programmer...

Det er jeg godt klar over, men hvor Ccleaner fås i en gratis version, så er Avast Clean er funktion du skal tilvælge og betale for!

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 04-11-18 09:53

Tak for svaret dogvillestar.

Kommentar
Fra : dogvillestar