/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Ringsted-Iran-nu et dansk problem
Fra : lgs
Vist : 253 gange
300 point
Dato : 30-10-18 16:59

Så har DK fået endnu et uforskyldt problem af de ressourcekrævende på halsen: beskyttelsen af en foreløbig lille flok iranere mod andre iranere. At Iran har en mordkommando opererende her i DK er selvfølgelig og indiskutabelt uacceptabelt.
Prøv at læse lidt om Khuzestan- https://en.wikipedia.org/wiki/Khuzestan_Province, området i Iran, hvorfra vore gæster kommer. Meget olierigt og med ambitioner om løsrivelse fra Iran. Hvor meget værd "parlamentet" i Iran er ved jeg ikke, men det omtalte område er immervæk repræsenteret der. Undertrykkelse er der sikkert tale om, men hvor er det ikke tilfældet i den region - og hvor slem er den?
Kan vi forlange, at disse gæster holder lav profil, mens de nyder godt af vor gæstfrihed og beskyttelse? Eller skal vi lade dem fortsætte deres løsrivelseskamp med base i Ringsted med alle de afledte omkostninger for DK?

Accepteret svar
Fra : ingelein

Modtaget 300 point
Dato : 31-10-18 19:33

UD!
Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : lgs

Dato : 01-11-18 20:02

Tak for svaret ingelein.
Lukker spgm. allerede nu, da der ikke synes at være interesse - eller også er spørgeren: mig ikke helt med på, hvad der i dag interesserer dem, der stadig tror, kandu er stedet, hvor man kan få en diskussion i gang.