/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
førtidspension
Fra : alan57
Vist : 316 gange
300 point
Dato : 26-10-18 04:50

Hej jeg vil høre om der er noget jeg kan gøre for at slippe for at betale skat, de tager rigtigt meget er der nogen der ved noget som kan hjælpe mig Mvh alan57

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 26-10-18 07:46

Du skal enten være mangemillionær eller flytte til udlandet, desværre.

God weekend

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 300 point
Dato : 26-10-18 07:47

Det tager vel 'bare' det de skal, ifølge dit skattekort?

F.eks - fradrag: xxxx kr. og trækprocent: xxxx

Men hvis du har andre indtægter udover din FP, så kan det godt være de trækker dig i din 'rå' pension, altså grundbeløbet. Dette er helt normalt.

Ellers så tal med Danske Bank i Estland, de er ret kendte for at finde 'løsninger'

Får selv FP!

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 26-10-18 08:28

du vil godt have goderne men vil ikke være med i fælleskabet

Godkendelse af svar
Fra : alan57

Dato : 26-10-18 22:29

Tak for svaret dogvillestar. alan57

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 27-10-18 04:31

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 28-10-18 16:32

Hej kivi, du tager meget fejl jeg vil meget gerne være med til at betale til fældesskabet, jeg kan godt lide denne måde det køre, så det var bare for sjovt, men den måde de danske politikere smider rundt med de danske skatte penge på er simpelhen noget svinderi, de deler bare ud de er så gavmilde med vores penge.
alan57