/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Konti cleared i Outlook
Fra : pirt03
Vist : 200 gange
100 point
Dato : 23-10-18 13:35

Indbakke og kontakter er blevet tømt - i forb. med hacking.

Jeg har skiftet adgangskode.

Jeg har gendannet slettede filer men de slettede mails er ikke her.

Hvordan kan jeg gendanne indbakken med indhold

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-10-18 13:50

Dem har du jo slettet i Outlooks pst fil, så de kan ikke gendannes.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 23-10-18 14:15

Kontakt den udbyder som du har din mailadresse hos. De har sikkert en backup.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 23-10-18 15:23

Bille: Nej det er ikke Office Outlook, men den Outlook, der findes på nettet

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-10-18 15:34

så ligger filerne - muligvis - et eller andet sted på nettet.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-10-18 16:18
Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 23-10-18 18:31

Webnob:

Det ser ud til at mange af de mails der er "forsvundet" er at finde i Delete-mappen og at de kan genskabes (nogle i hvert fald). Men der er mange, mange ligegylde mails også.
Er der en måde at genskabe de mail der fx er slettet inden for 24 timer

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-10-18 19:00

Det skal jeg ikke gøre mig klog på, jeg bruger en outlook.com mail

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-10-18 21:31

Kan du ikke bare markere dem, der skal over i indbakken?

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 24-10-18 14:39

Bille: Jo men der er ikkke mindre end 10000 gendannede mail

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 15-11-18 13:40

Noget nyt pirt03?

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 15-11-18 21:29

Hej webnob og I andre

Ja. Jeg gendannede samtlige mails (kæmpearbejde). Og så benyttede jeg lejligheden til at afmelde de reklamemails jeg kunne. Hold op hvor var der mange phishing-mails.
I øvrigt lod jeg være med at skrive mailadresse, hvor man "krævede" dette for at slette fra mailliste - så bekræfter man vel nærmest at her var der bid.
Jeg savner stadig svar fra Microsoft efter at jeg har bestilt kopi af postkasse, og jeg kan heller ikke komme ind på "videresend" for at se om hackeren har bestilt videresendelse af kopi af mails.
Nogen forlag??