/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Hvor dør Marie Sophie Nielsen f. Augustd
Fra : 2601
Vist : 255 gange
500 point
Dato : 17-10-18 18:00

Jeg søger efter Marie Sophie nielsen f. Augustdatter den 24 december 1822 i Hylleholt, Fakse sogn i Fakse herred, Præstø amt.

Det sidste jeg har på hende og hendes mand er en Folketælling 1901.
"
Folketælling - 1901.
Præstø, Fakse, Hylleholt, Faxe Ladeplads, 4r, 162,
Samtlige personer i husstanden:
Navn: Alder: Status: Stilling i familien: Erhverv: Fødested:
Karen Marie Zuchmantels, 18611118, E, Husmoder, Rengøringskone, Fakse Sogn, Præstø Amt
Agnes Matilde Zuchmantels, 18890830, U, Barn, Fakse Sogn, Præstø Amt
Henrik Nielsen, 18210404, G, Husfader, Sandgraver, Hylleholt Sogn, Præstø Amt
Marie Sophie Nielsen, 18221223, G, Husmoder, Hylleholt Sogn, Præstø Amt
"

Jeg har set Fakse Kirkebog igennem flere gange uden at finde hende.

Nogle der ved hvor hun er død?

På forhånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 17-10-18 20:00

Jeg har flyttet dette spørsmål til slægsforsning.
Det var en fejl det var her.

Undskyld.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 500 point
Dato : 17-10-18 20:12

2601, slet det nye spørgsmål før en bruger vil svare på det, og du får dine point tilbage.

Dette spørgsmål kan du i øverste højre hjørne flytte til kategorien slægtsforskning

Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 18-10-18 11:45

Tak for svaret ans.

Jeg ved ikke om du har fået point for det med der burde du.

Med venlig hilsen.