/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Daemon Tools?
Fra : hundebol
Vist : 367 gange
50 point
Dato : 30-06-03 18:12

Hey...

ved ik lige om dette er det rette emne at spørge under men hva fa'n.... ellers må i omdirigere mig! :0)

Hvordan får man Daemon Tools til at virke med spil?? - altså, hvordan gør man sådan at man slipper for at have cd'en i når man skalle spille f.eks CM4...??

//hundebol

Kommentar
Fra : geu

Dato : 30-06-03 18:26

Det er ikke Daemon Tools du skal bruge til det. Der skal du hente en lille fil der hedder no-cd crack eller noget den stil, de kan findes på Kazaa. Bruger det selv, for så er man fri for at skal finde cd hver gang man vil spille. Og nu er der mange her inde der vil sige at det er ulovlig og den slags. Men det er jo nok ikke så farlig som de vil gøre det til.

Kommentar
Fra : dreyer

Dato : 30-06-03 18:26

Lav en image-fil ud af den CD spillet ligger på (der findes mange forskellige programmer til dette, f. eks UltraISO). Filen skal være i et format der kan genkendes af Daemon Tools (cue/bin, iso, ccd...).
Derefter kan du mounte image-filen ved at starte Daemon Tools og vælge den pågældende fil.
Daemon Tools emulerer så et ekstra CD-drev, så computeren tror at det er den rigtige CD der er sat i.

Hilsen
Dreyer

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-06-03 19:42

Her er et program,du måske kan bruge>

http://www.webattack.com/get/hekkocd.shtml

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-07-03 11:22
Kommentar
Fra : hundebol

Dato : 01-07-03 15:42

Til "Dreyer": Ved du hvor man ka få fat i det der "UltraISO" og lign. programmer??

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-07-03 15:47
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-07-03 16:08

hvorfor bruge UltraISO 6.0 når isobuster kan det samme,gratis

Kommentar
Fra : hundebol

Dato : 01-07-03 17:18

"Manse" -> Vil heller ik bruge det nu, men når manden nu forslog det, kunne man jo lige så godt tjekke det ud. Men jeg tror jeg vil prøve det du foreslår i stedet... bruger du det??

Kommentar
Fra : dreyer

Dato : 01-07-03 17:43

www.webattack.com har vist alle de ovenover diskuterede programmer. ISOBuster er måske det bedste til formålet, men jeg ved det ikke, for jeg bruger det ikke selv.

Venlig hilsen
Dreyer

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 50 point
Dato : 01-07-03 21:04

IsoBuster bruger jeg til at hente forskællige data fra data cd'er og pakke
disse ud til et format jeg kan bruge,men ikke til spil,der bruger jeg
Hekko Virtual CD 1.02

http://www.webattack.com/get/hekkocd.shtml
Det dækker mit spille behov,og er det letteste ud fra min menning,man kan
bruge dette uden at skulle gøre andet end at lave et spegl af spillet,lige
ud af landevejen igen dikkedare.

Nå jeg skal i biffen.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-07-03 21:08
Godkendelse af svar
Fra : hundebol

Dato : 07-07-03 16:06

Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-07-03 16:30

selv tak