/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Venner i nærheden?
Fra : Ammitz
Vist : 186 gange
100 point
Dato : 10-10-18 22:03

Når jeg går på Facebook / venner i nærheden, kan jeg se, at hele min husstand, konstant flytter rundt på hele Sjælland.
Hvordan kan man indstille til den korrekte lokation?
Vi bor altså kun her hvor vi bor, og ikke pludselig 20-35 km væk.
Efter nogle dage, finder den så et nyt sted til os alle.
???

Kommentar
Fra : bodillouise

Dato : 13-10-18 07:08

Godt spørgsmål, aldrig noget jeg har tænkt på.
Nok fordi jeg meget sjældent skriver nogle opslag ??
Facebook vil nok gør jer mere aktive end I er og flytte jer rund, kunne det være noget med hvilken mast telefon, pc’er, Ipad går ind på ?

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 13-10-18 12:58

Nej vi er temmelig meget stationære.
Og en del af de steder vi bliver placeret, - må vi slå op, for at finde ud af, hvor det er, da vi ikke kender til stederne.