/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Typografi
Fra : FrejaFlop
Vist : 224 gange
35 point
Dato : 06-10-18 10:25

Hej
håber Kandu kan hjælpe.
I "gamle dage" i Word var der et sted i Word hvor man kunne få en tekst fx. INVITATION til at dreje mod højre eller mod venstre eller blive spejlvendt osv. Man fik vist flere forskellige opsætninger og man kunne vælge den man kunne lide....der var også flere slags skriftformer. PS jeg kan godt finde ud af word og kursiv og den slags - det er ikke det jeg mener. Men i min nuværende Word fra 2013 kan jeg ikke finde det? Hvor skal jeg kigge ??

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 45 point
Dato : 06-10-18 10:37

Vælg 'Indsæt' oppe på værktøjslinjen - Vælg 'Wordart' på linjen, det er et stort A der står skråt.
Der kan du vælge forskellige rund, vridninger etc.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 06-10-18 10:38

Bruger Office 2007, men det er nok noget der hen ad

Godkendelse af svar
Fra : FrejaFlop

Dato : 06-10-18 10:54

Tak for svaret dogvillestar. Ja det er det jeg husker - men desv er det ikke helt det samme på word 2013 som jeg har....men jeg vil prøve mig frem. Tak for tip.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 07-10-18 06:22

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 07-10-18 07:35

Denne forklarer det på Word 2013.
På engelsk, men bare kig hvor han klikker

https://www.youtube.com/watch?v=aNl2v2Lm0ps