/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
USB keyboard til ps2 keyboard stik
Fra : johnnyBP
Vist : 121 gange
65 point
Dato : 03-10-18 15:12

Min pc har et ps2 keyboardstik som virker fint med mit gamle IBM keyboard. Men jeg har et smartere og mindre pladskrævende USB-keyboard, som jeg hellere vil benytte. Jeg har derfor købt en usb til ps2 adapter (den lilla - grøn er til mus) men det virker ikke. PC'en finder og tænder alle lamper på usb keyboardet under opstart, men reagerer ikke på tasterne. Det virker fint når det er forbundet til en USB port.
Ved at google det på nettet, får jeg det indtryk, at det kun er en spørgsmål om at forbinde det rigtigt- men der skal åbenbart mere til. Kan jeg installere en keyboard driver som løser problemet og hvilken?
Jo- Jeg har usb stik men de er alle optaget - derfor vil jeg hellere bruge ps2 stikket til keyboard hvis det ellers kan lade sig gøre.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 03-10-18 16:54

Hvad har dette med gruppen Penge/Investering at gøre? Du får nok flere, relevante svar ved at skifte til en anden - mere relevant - gruppe.

Kommentar
Fra : johnnyBP

Dato : 03-10-18 21:48

Tak Bille Jeg havde ikke set at gruppen ikke var rigtig.
MVH

Annuller spørgsmålet
Fra : johnnyBP

Dato : 03-10-18 21:53

Fik desværre oprettet det i en forkert gruppe og annullerer derfor dette spørgsmål