/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
cromecast fungerer ikke
Fra : Fattig
Vist : 287 gange
500 point
Dato : 01-10-18 20:55

Cromecast har fungeret upåklageligt

Jeg har nu forsøgt at cromcaste både dr.tv, stofa-net og you tube, den finder tvét og det ser ud til at virke, men så fryser skærmen. (tvét har indbygget cromecast funktion.)
Har forsøgt både med tablet og telefon med samme negative resultat.
Har haft genstartet og slukket tabletten og tvét.
Hvad er fejlen og hvad kan der gøres??????

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 01-10-18 21:41

Må lige komme med en rettelse:
Youtube kan godt cromcastes, det er stofa web. tv og dr.tv der ikke kan cromcaste. (cromcast finder tvét men indlæser ikke programmet (tv skærmen fryser)

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 500 point
Dato : 02-10-18 07:30
Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 02-10-18 22:53

Har nu geninstalleret (fabriksindstillet) tvét.
Og geninstalleret net forbindelsen.
Men stadig med samme negative resultat:
Når jeg forsøger at caste DR.TV (caster den til min enhed) Henter indhold......., og så sker der ikke mere.
Når jeg caster fra STOFA veb-tv, Kommer der orange skærm hvor der står STOFA:, og så sker der ikke mere.

Fik jeg fortalt at You-Tube, fungerer upåklageligt!!!

Hvad f..... kan der gøres???

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 03-10-18 10:50
Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 05-10-18 21:06

Tak for svaret Stouenberg.
Problemet er løst, jeg har været "kompasset" rundt. Det er den indbyggede cromcaste der ikke virker. Nu har jeg installeret en ekstern cromcaste og vupti så virker det igen.