/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Cowboy hat og støvler
Fra : peggy1
Vist : 283 gange
100 point
Dato : 29-09-18 20:05

Jeg har set den sødeste cowboyhat og støvler til en baby.
Jeg kunne godt tænke mig at lave det, men problemet er at jeg ikke kan engelsk og og da jeg prøvede med translate var opskriften ikkke til at finde ud af, for noget var på engelsk og noget på dansk og så er jeg jo lige vidt.

Så er der en der kan hjælpe mig med opskriften på Dansk.

Hilsen Peggy

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 100 point
Dato : 30-09-18 05:55

Hvad med at smide linket til opskriften?

Så er vi måske nogle der kan hjælpe med en bedre oversættelse

Godkendelse af svar
Fra : peggy1

Dato : 08-10-18 11:02

Tak for svaret dogvillestar.t
Jeg har været syg og har derfor ikke haft energi til at svare før nu.
Ja det var da en mulighed, jeg skal lige finde opskriften igen.
Hilsen Peggy

Kommentar
Fra : dogvillestar