/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til ingelein.
Fra : Mosebaek
Vist : 262 gange
499 point
Dato : 24-09-18 19:47

Dig kan vi ikke undvære her på Kandu. Med din livserfaring, vid, og sunde fornuft.
Jeg elsker folk med livserfaring. Burde vel også selv have lidt, som snart 76 årig.

Jeg har 12.074 fuldstændig værdiløse point. Så jeg vil gøre mit til, du bliver ved med at færdes her på Kandu.
Og så lige:
Citat
Lyder som et dumt spørgsmål, men jeg har glemt alt det tekniske omkring det.

Jeg holder på, ingen spørgsmål er for dumme. Der i mod svarene....

Hvis du lige lægger et par ord, accepterer jeg. Jeg ved ikke om der kan være et problem med Super Bruger ??

M.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-09-18 20:08

Mosebaek, den eneste måde, du kan hjælpe på. det er at købe de nu lukkede spørgsmål. Så får spørgeren ledige point, som kan bruges til at stille spørgsmål med. Du kan også sige til ingelein, at hun skal logge på kandu hver dag, det giver 20 ledige point en gang om dagen.

Superpoint kan ikke bruges til noget som helst.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-09-18 20:58

Tak for oplysning, ans. Jeg er ikke meget super, slet ikke super bruger.
Derfor mente jeg, det kunne hjælpe lidt på denne måde.

Nå, men så må jeg ind at købe nogle af hendes spørgsmål.

M.

Kommentar
Fra : Urias

Dato : 25-09-18 16:49

Dig kan vi ikke undvære her på Kandu. Med din livserfaring, vid, og sunde fornuft.
Jeg elsker folk med livserfaring. Burde vel også selv have lidt, som snart 76 årig.

Det er jo judaspenge.

Accepteret svar
Fra : ingelein

Modtaget 499 point
Dato : 25-09-18 17:25

Tusind tak Mosebaek.
Jeg ved såmænd heller ikke, hvorfor jeg ville være superbruger. Faldt nok for ordet super . Jeg har nemlig heller ikke noget at bruge superen til.
Men jeg glemmer at logge ind på Kandu hver dag og så er det småt med points til at dele ud af.
Jeg har desværre også på fornemmelsen at nogle af dem, der gerne vil føre an i feltet slet ikke gider svare, hvis der kun er få points at få for et spørgsmål.
Du skal have mange tak for de søde ord. Ja, vi gamle kan og ved noget, som unge slet ikke har begreb om i dag, men det finder de jo ud af med alderen ..... håber jeg. Det hænder i hvert tilfælde ofte at de unge ringer til mig for at få et godt praktisk råd. Noget kan jeg da bruges til!
Mange venlige hilsner
Ingelein

Ha, en god dag

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-09-18 17:41

Tak for svaret ingelein....og god er den. Derfor får du fem *. Det sker ellers sjældent. Jeg plejer at spare den sidste.

VH. M.