/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
VIDEOREDIGERINGSPROGRAM
Fra : vic200
Vist : 276 gange
200 point
Dato : 21-09-18 11:22

Jeg har købt et nyt kamera til konen som også kan optage video i HD kvalitet.
Hvis hun nu optager 5-8 videoklip på en ferie, hvordan får jeg dem sat sammen til en fil?
Jeg bruger en IMAC men der er ikke noget program til video.
Jeg efterlyser et program (meget gerne på dansk som alle mine andre programmer er) hvor jeg kan sætte videostumper sammen eller måske fjerne noget.
Hvad findes der og hvor kan det købes?

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 210 point
Dato : 21-09-18 11:38

Til PC findes Adobe premiere elements, mon ikke det også findes til Mac?

Godkendelse af svar
Fra : vic200

Dato : 22-09-18 07:03

Tak for svaret Bille1948. Jeg har her til morgen hentet Premiere Pro CC, men det er kun på fremmedsprog, så jeg må i gang. Da jeg har andre adobe programmer var det gratis at hente.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 22-09-18 07:53

Før i tiden fulgte iMovie med iApple's styresystemer, men skal i dag hentes på - https://www.apple.com/imovie/

Det er ret nemt at bruge for en begynder