/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Ipad - automatisk adgangskoder
Fra : ingelein
Vist : 258 gange
50 point
Dato : 16-09-18 16:44

Hej
Jeg har indtil for nylig haft automatisk udfyldning af adgangskoder til diverse fora med Safari browser.
Nu har jeg slået et eller andet fra eller til, så jeg nu hver gang skal taste adgangskoder.
Tidligere poppede der "adgangskode" op ovenover tastaturet.
Hvad har jeg rodet mig ud i, så det er væk? Det er slået til under indstillinger
Ingelein
.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-09-18 20:04

Noget med Cookie kontrol - de gemmer (hvor du sidst var henne) koderne/ sidste Login, men hvor det ligger på din genstand ved jeg ikke? sikkerhed/ sletning af alt ved nedlukning? måske.

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 50 point
Dato : 17-09-18 06:12

Du er sikkert kommet til at slå 'huske' funktionen fra

Åben Indstillinger > Safari > Auto-udfyld og slå Navne og adgangskoder til.
Når du så går til et sted og bruger dit brugernavn og adgangskode, så klik på Ja når du
bliver spurgt, om Safari skal gemme oplysningerne.

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 24-09-18 19:27

Tak for svaret dogvillestar.

Kommentar
Fra : dogvillestar