/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
farver på I pad skærm fejler
Fra : EiHaBr
Vist : 221 gange
100 point
Dato : 10-09-18 09:45

Ved nogen om det er en fejl i skærmen når farverne ikke bliver korrekte, pludlelig begyndt med at vise lidt lyserød/rose farvet ikoner og også hjemmesiderne bliver forkert farver med lyserød tone oveni, hele skæmen afgrænsede ikke pixelering.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-18 10:37

Prøv at checke kablet mellem skærm og pc ved at vrikke lidt med stikkene!

Prøv at updatere grafikkortsdriveren

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 10-09-18 11:12

=>Tedd: Det er en iPad

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-18 11:48

Okay så prøv at slå den hårdt ned i gulvet! Nej gas, men man kan måske prøve at sætte den tilbage til factory settings, og så se om problemet stadig er der.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 10-09-18 14:16

Hvis farverne på din skærm er forvrænget
Hvis farverne på din skærm er forvrænget, skal du måske justere farvefiltrene. Læs om, hvordan du kan bruge Tilpasning af skærm på din iPhone, iPad eller iPod touch.
https://support.apple.com/da-dk/HT201406

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 11-09-18 10:05

Ja Ipad apple, men jeg har prøvet at indlevere den til en reparatør så må vi se.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 11-09-18 10:15

Lad os høre resultatet, så vi andre også kan blive klogere.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 11-09-18 14:31

Ja senere.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 27-09-18 22:08

Ja det gik jo sådan, at han prøvede med en anden skærm og så var det iorden, så fik han en fabriksny hjem og monterede i den.