/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Acrobat reader
Fra : skjw
Vist : 249 gange
50 point
Dato : 01-09-18 16:46

Kan jeg hente acrobat reader og downloade til en USB pen
Skal bruges på en gammel pc med win xp 32bit uden net forbindelse

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 01-09-18 17:20

Hent den her:
https://get.adobe.com/dk/reader/
Når du klikker på linket, sørges om du vil "kør" eller "gem".
Klik "gem" (og hold øje med, hvor den bliver gemt. Det står der.)

Kommentar
Fra : poten

Dato : 01-09-18 18:30

Citat
Når du klikker på linket, sørges om du vil "kør" eller "gem".
Klik "gem" (og hold øje med, hvor den bliver gemt. Det står der.)

Det er da ikke en mulighed...!?

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 01-09-18 18:33

Hvilken browser bruger du.
Hvis du anvender Explorer, får du den mulighed.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-09-18 19:09

Citat
Hvis du anvender Explorer, får du den mulighed.

Det får man os i Chrome, men det er kun en installations fil på ca 1800kb, som skal køres og derefter hentes og installeres adobe reader, kræver netforbindelse.

Du kan hente en offline installations fil her
ftp://ftp.adobe.com/pub/adobe/reader/win/11.x/11.0.00/da_DK/

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 01-09-18 19:13

Ksn du ikke sætte et kabel i den gamle PC?
Du kan måske låne et netværkskort et sted.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 01-09-18 19:14

Det er dog ret så usikkert, at den kan installeres på en XP maskine.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 01-09-18 19:17

Denne version er en ældre en, den kan køre på XP det er version 11
ftp://ftp.adobe.com/pub/adobe/reader/win/11.x/11.0.00/da_DK/

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 02-09-18 10:21

Prøv dette link, det skulle være en offline installationsfil du kan downloade på dette link:
http://get.adobe.com/dk/reader/enterprise/?scid=social46788336

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-09-18 12:37
Godkendelse af svar
Fra : skjw

Dato : 02-09-18 20:10

Tak for svaret Klaudi.