/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Årgab
Fra : TariLiex
Vist : 536 gange
17 point
Dato : 30-06-03 14:19

Ja, vi har nu lejet en sommerhus i Årgab over ved Rinkøbing fjord, vi kunne godt tænke os at vide hvad der ligger i nærheden af spændende ting for 4 unge, og hvilke indkøbsmuligheder osv. der er derover omkring... Hvordan er stranden og kan I fortælle noget om stedet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-06-03 14:27

Du kan søge under: ringkøbing fjord "årgab". Måske finder du noget der. Der er bl.a. windsurfing.

Sommerhilsen ans

Accepteret svar
Fra : jslp

Modtaget 17 point
Dato : 30-06-03 18:30

skønt sted bor selv i hvide sande. der er feks. et par badelande, bowling (i søndervig) lysstøbning,vestkystakvariet og meget andet i hvide sande hvor der også er gode indkøbsmuligheder (aldi,netto,fakta,super best for bare at nævne nogle)
man kan godt bade på de udemærket strande der er i området men pas på,vesterhavet er ikke helt ufarligt!
god ferie!

Godkendelse af svar
Fra : TariLiex

Dato : 06-07-03 20:27

Tak for svaret jslp.

Kommentar
Fra : Johnhfrellsen

Dato : 22-02-04 16:23

Jamen vi er så faktisk også 4 par unge fyre som skal til årgab i uge 10 (fra lørdag d. 28 feb...) jeg har hørt at det er fedt at gå i byen i søndervig?? men hvor langt er der fra årgab og dertil? og er der ellers nogle diskoteker i nærheden? og til sidst, er der måske andre unge som også skal på ferie er i den periode? (hehe ja jeg ved godt at det er usandsynligt) På forhånd tak for jeres svar

Kommentar
Fra : Johnhfrellsen

Dato : 25-02-04 18:38

jeg takker!