/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Musik fra Twist-reklame
Fra : Psylicium
Vist : 779 gange
100 point
Dato : 16-12-01 23:49

Hej!
Dette spørgsmål er sikkert blevet stillet før, men er der nogen der ved hvem der har lavet musikken fra Twist-reklamen, der kører baglæns. En mand og en kvinde kommer op og skændes om deres favorit-Twist og vælter hele huset. Det ender (starter ;) med at manden sidder i en papkasse på gaden med Twist'en.
Musikken er lidt a'la "Poetry In Motion" ...

Psylicium

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 100 point
Dato : 17-12-01 08:25

Hej

Sangen hedder :Walking back to happyness ,-Du kan finde teksten her :
http://home.t-online.de/home/walterv/shapiro.htm

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-12-01 08:30

Hej Psylicium
Er du sikker på at den reklamefilm som du taler om den med papkassen er en reklame for twist,jeg mener det er en reklame for et stærk bolsje som jeg ikke lige kan huske navnet på
De reklamer som jeg husker der er lavet for twist er
Karneval:
Danceband:
Yacht:
Sygehusbesøg:
MVH Brian

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 17-12-01 08:37

Til briani

Nej,--den er god nok med med Twist og papkassen. Min favorit Twist-chokolade,-både Manden og Kvinden i Reklamen foretrækker den samme Chokolade,-så opstår "virvarret"

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-12-01 12:12

"Psylicium" <Psylicium.news@kandu.dk> wrote in message
news:Nq9T7.4721$Q3.730767@news010.worldonline.dk...
> Hej!
> Dette spørgsmål er sikkert blevet stillet før, men er der nogen der ved
> hvem der har lavet musikken fra Twist-reklamen, der kører baglæns. En
> mand og en kvinde kommer op og skændes om deres favorit-Twist og vælter
> hele huset. Det ender (starter ;) med at manden sidder i en papkasse på
> gaden med Twist'en.
> Musikken er lidt a'la "Poetry In Motion" ...
>
> Psylicium

Hej,
Jeg mener det er "Walking back to happiness"........har været inde og kigge
i cddb.com og fandt bl.a. navnet Helen Shapiro som kunstner.

m.v.h.
Bognørden

Godkendelse af svar
Fra : Psylicium

Dato : 17-12-01 13:54

Yep, det er den ;) Tak for hjælpen Parkenss - og go' jul!