/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SPV Slet sendte sms'er??
Fra : MFA
Vist : 522 gange
100 point
Dato : 30-06-03 13:11

Hej alle

Hvordan sletter jeg sms'er fra min "Sendt" bakke uden at skulle side og slette dem enkeltvis? Fra "Slettede" bakken er der en funktion, der gør det muligt at slette hele bakken på en gang, men det kan man ikke fra "Sendt" bakken. Tænkte på om man kunne få adgang til denne bakke på telefonen, via ens computer, som telefonen jo allerede er forbundet til....

Håber på hjælp - har 1400 sendte sms'er liggende som bare ligger og fylder.

Michael

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 30-06-03 14:32

Hvad er det for en telefon ?

Kommentar
Fra : MouseKeeperX

Dato : 30-06-03 15:23

Ja, det er virkelig en feature der mangler :(
Du kan slette alle mails (også dem i udbakken) ved at Active Synce hen til \IPSM\MAPI og slette alle .mpb filerne
Hvis du gerne vil beholde indholdet af indbakke eller andre mapper kan du synce med Outlook først

Nogen snakkede også om et lille program SMS tools fra http://www.smartphoneclub.net/smartphoneclub/sas/default.aspx
Man skal signe up først, men det er gratis. Om det virker ved jeg ikke (endnu)
God fornøjelse
MouseKeeperX

Accepteret svar
Fra : solgaard

Modtaget 100 point
Dato : 30-06-03 16:10

Hej michael

Ja sms tools er det bedste program til det. i det kan du vælge følgende: slette alle sendte og alle i indbakke og kun slette et af stederne og vælge kun at slette læste beskeder

Du behøver ikke at tilmelde dig noget steder for at hente sms tools den kan du få lige her samt en masse andre programmer hvis din SPV er software unlocked: http://www.monolithix.org/SPV_software.html

Hvis din spv ikke er software unlocked kan du gøre det her: http://www.developers.orange.com/workingwith/2003/03/04/Unlocking/ det er helt lovligt og ganske gratis.!

så kan du også bruge alle de andre programmer på det første link

Skriv endelig hvis der er mere du vil vide

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 30-06-03 16:16

--> srhansen

det er den fedeste telefon til dato..! stort farvedisplay på 65000 farver halv pda halv mobiltelefon..!

kig evt. her http://orange.dk/spv (den er den til venstre der tales om her den til højre er den nye model men den eneste forskel er lidt bedre skærm og større tastetur)

Det gode ved telefonen er at du kan gå på helt almindelige hjemmesider med den via gprs samt modtage/sende E-mail syncronisere den med din outlook med kalender ALT..! og der kommer hele tiden nye programmer endvidere kan den bruges til at se film på.. og som mp3 afspiller

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 30-06-03 16:48

Nåeh, så er jeg med

Tænk sig det firma har jeg aldrig hørt om. Kun Nokía, sony/ericson, panasonic, Siemens og hvad de nu hedder.
Jeg lusker ligeså stille ud igen så farvel..........

Godkendelse af svar
Fra : MFA

Dato : 30-06-03 17:45

Tak for svaret solgaard - det var helt kanon og hurtigt.

Michael

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 30-06-03 19:18

det er helt i orden du spørger bare i denne tråd igen hvis der skulle være noget så er du fri for at bruge flere point på det

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 30-06-03 19:23

hmm kiggede lige på siden for at være sikker og det viser sig at sms tools ikke er på siden det mente jeg da helt bestemt at den var..

nå men den er altså her:http://www.bigjb.co.uk/~dstring/pages/utils/smstools.htm så er det bare at trykke på download.. det kan være lidt svært at se hvor der står download da det står med blåt i noget andet blåt men det ser du nok

Held og lykke med det

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : MFA

Dato : 01-07-03 00:36

Hej Solgaard

Når jeg har hentet programmet, hvor ligger jeg det så hen i min telefon?

Mvh

Michael