/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Alternativ til Ccleaner
Fra : TEAS
Vist : 289 gange
200 point
Dato : 13-08-18 08:11

Er der et godt og nemt alternativ til ccleaner.
Jeg læste at der er fundet malware i ccleaner efter salg til Avast.
Derfor ønsker jeg et andet program
mvh
Teas

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-08-18 08:58
Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 13-08-18 09:25

ER wisecleaner svær at bruge mig-selv
mvh
Teas

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-08-18 09:29

Da jeg brugte den, var det lige ud af vejen - tag en backup før du bruger den.
Men man altså også rydde for meget op.

Jeg bruger for tiden kun dette, passer fint til mit brug:
https://portableapps.com/apps/utilities/revo_uninstaller_portable

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-08-18 10:28

Ccleaner bør hentes her på den officielle side.
https://www.ccleaner.com

Nogle sider har også den service at levere den gratis ccliner ........sammen med " lidt reklamer"

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 200 point
Dato : 14-08-18 05:14

Der var et tidspunkt hvor Ccleaner var blevet kompromitteret, men det er for længst rettet, og den nuværende version er ikke befængt med malware eller andet snavs!

Den eneste anke jeg har vedr. Ccleaner, er at den er sat til overvågningsfunktionen, også selv om man fjerner fluebenene!!

Man kan slå det fra via Opstarts programmer i ....... Ccleaner

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 14-08-18 13:33

Tak for svaret dogvillestar.
Nu fik jeg ro i sindet og forsætter med ccleaner

Kommentar
Fra : dogvillestar