/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Lovlig pladsering af Navigator?
Fra : Nul7
Vist : 201 gange
100 point
Dato : 11-08-18 11:34

Jeg har min til at sidde nederst på forruden, ca. 10 cm. oppe. Ved I om dette er lovligt.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 11-08-18 11:56
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-08-18 13:20

Synsmanden ser det gerne fjernet når bilen skal til syn, ikke alle kan lide den slags i forruden = lovligt eller ej.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 11-08-18 13:47
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 11-08-18 14:05
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-08-18 22:27

Citat
katekismus

Som du selv kan læse og se? hvad er synsvinklen ud af en rude? OG HØJDEN på personen bag vinduet.
Den FDM disker op med er da vist helt hen i vejret - selv jeg kan ikke se min køler.

Jeg har set biler køre? hvor jeg tænkte - FØRELØS BIL = næ, det var bare en lille KINESER bag rattet som ikke engang kunne se UD af vinduet/ spejle, det så ellers sjovt ud - på den måde at der ikke skete skader på noget som helst = for ? genstanden kunne til hver til fald osv ikke se en skid.

Selv Danske ´små folk´/ dværge skal godkendes, til bil kørsel.

Loven er TYDELIG - men det er stadig op til den enkelte ? politi/ synshal at vurdere hvor grænserne ligger

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-08-18 14:54

Uanset hvad de "bløde" regler siger, så skal man nok regne med, at hænge på den hvis det skønnes, at det var GPS udstyret som var til gene for udsynet.