/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Hvilket Samsung tv - hvilken model ?
Fra : PeterPeter
Vist : 224 gange
50 point
Dato : 03-08-18 00:18

Hej
Jeg kan ikke få tv ned fra væggen, men vil gerne have styr på hvilken model det er !!!
Det er et Samsung
- meget nyt og ret fladt...
- med den nye lille fjernbetjening
- det eneste jeg kan finde ud af at se i opsætning er "Samsung 7 series (49)"

Hvordan finder jeg ud af, hvilken model det er ???
- Jeg ønsker at læse lidt mere om det på nettet !!!

Tak
/Peter

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-08-18 00:22

Gå ind under indstillinger og og Support og så om dette TV

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 03-08-18 09:51

Ellers kig på din kvittering for apparatet...

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 03-08-18 16:22

Ok
Nu ved jeg hvad det er for et !!
Det er et:
UE49KS7005

Ekstra spørgsmål:

Hvis jeg godt vil have min kanaler fra mobil over på fjernsyn, er den bedste og billigste løsning
Så at købe en google chronecast - eller kan man gøre det på dette fjernsyn uden chromecast ???

Undskyld - men har ikke lige den store viden på dette tv !!!

Tak

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-08-18 19:49

Hvilke kanaler taler du om? TV? Radio?
Jeg kan f.eks godt se YOU TUBE fra min mobil til mit Samsung tv

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 03-08-18 20:07

Ja præcis....
Feks youtube - men også boxer play....

Normalt køber jeg en chromecast til at få dette fra mobil til tv - men hvis dette tv kan uden - vil det jo være super !!!!

Tror du ???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-08-18 20:19

Tror ikke det kan boxer, men har de ikke en boks der kan tilsluttes TVet?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-08-18 20:52

Citat
men hvis dette tv kan uden
Har det WiFi

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 03-08-18 21:35

https://www.samsung.com/dk/support/model/UE49KS7005UXXE/

Oprettelse af forbindelse til en mobil enhed
Vis en mobil enheds skærm ved at slutte den mobile enhed til tv'et eller netværket.
Brug af Smart View (Skærmspejling) eller deling af indhold
Du kan afspille medieindhold, der er gemt på din mobile enhed på tv-skærmen ved at tilslutte spejlfunktion og indholdsdeling.
1. Kør funktionen Smart View (Skærmspejling) på din mobilenhed. Den mobile enhed søger efter tilgængelige
enheder, som den kan oprette forbindelse til.
2. Vælg tv'et på listen. Derefter er tv'et forbundet med den mobile enhed.
" Hvis tv-systemet ikke findes fra din mobile enhed, skal du slukke for tv'et og den mobile enhed og prøve igen.
" Hvis du har flere tv, kan du nemt vælge et hvilket som helst tv-navn i Indstill. Netværk Enhedsnavn.
Tilslutning af mobile enheder uden en trådløs router (Wi-Fi Direct)
Indstill. Netværk Ekspertindstillinger Wi-Fi Direct Prøv nu Tilslutte en mobil enhed via Appen Smart View
Når du installerer appen Appen Smart View fra Google Play Store, Samsung Apps og App Store, kan du afspille mobilenhedens multimedieindhold på tv'et eller styre tv'et via mobilenheden.
" Før du kan benytte funktionen Smart View, skal den mobile enhed understøtte en spejlingsfunktion, som f.eks. AllShare Cast og Smart View. For at undersøge, om din mobile enhed understøtter spejlingsfunktionen, kan du besøge webstedet for producenten af den mobile enhed.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-08-18 09:18

Boxer er som jeg ved kun via antenne og et lille modul med et boxer kort.
Det bruger vi selv til tv 2.