/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Liste over bedste skrotpris i KBH?
Fra : cristian2
Vist : 220 gange
40 point
Dato : 31-07-18 17:52

Jeg skal have skrottet min Renault Megane fra '99 og vil høre om der findes en liste over den ophugger der giver den bedste pris i Hovedstadensområdet. Bilen kører fint og har plader på, men skal synes til september.
Pricerunner har ikke ophuggere med ...

FDM skriver noget med en skrotpris på 2.200 kr. (men så er der vist noget med at men selv kan afmelde den og indlevere pladerne og derved spare at ophuggeren gør det og fratrækker et gebyr herfor i skrotprisen).

Måske kan man sælge den til én som sælger brugte reservedele (eller det er måske ophuggerne selv)?

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 31-07-18 18:18

Huggeren gør det gratis, afleverer du selv plader koster det penge.
https://www.borger.dk/transport-trafik-rejser/Biler-og-koerekort/Biler/Skrotpraemie-for-bil

Fandt ´min´ hugger på siden og fik udbetalt 2500.- kontant.
Dem du finder på DBA giver også gode priser, men de nævner intet om de udgifter de tager ved siden af.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 31-07-18 18:29

Prøvecheck hvad du kan få her
http://skrotbiler.info/skrotpris/

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 40 point
Dato : 01-08-18 01:16
Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 20-08-18 13:17

Tak for svaret mig-selv.