/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Ugentlig mail om Facebookside indblik
Fra : madsn123
Vist : 76 gange
35 point
Dato : 30-07-18 20:39

Hej

Jeg laver indhold til 2 facebooksider, som jeg gerne vil følge med i udviklingen af. Den ene side får jeg en ugentlig mail fra med den senestes uges indblik. Problemet er, at jeg gerne vil have en mail om indblik fra begge sider, men jeg ved ikke, hvordan man sætter det op i indstillinger?
Jeg er redaktør på begge facebooksider.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-07-18 12:50

Det er jeg også - på tre forskellige - jeg går ind på den respektive side og finder mit indblik...

Nogle gange kommer de som en påmindelse af sig selv...