/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hjælp til dobbelt profil på facebook
Fra : xteam
Vist : 448 gange
100 point
Dato : 29-07-18 19:06

Der er blevet oprettet en kopi profil på facebook med min email-adresse fra min telefon. Min standard facebook profil er oprettet med en gammel email adresse som jeg stadig har og bruger, men den har jeg ikke på min biltelefon. Kopi profil på facebook kender jeg ikke koden, da jeg ikke har oprettet den, og vil gerne havde den slettet, da den anmoder alle om venskab. Hvordan får jeg den slettet.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 29-07-18 19:40

Modtager du e-mailnotifikationer eller tekstnotifikationer ?

Hvis du har en Facebook-konto, kan du føje din e-mail til din konto. Så bliver e-mail fjernet fra andre konti, som den eventuelt er tilknyttet.

https://m.facebook.com/help/225089214296643

Kommentar
Fra : xteam

Dato : 29-07-18 19:56

Modtager du e-mailnotifikationer eller tekstnotifikationer ? Hvad mener du lige med dette. Ligeledes hvilken email adresse mener du om jeg modtager disse.

Kommentar
Fra : xteam

Dato : 29-07-18 20:28

Ja jeg modtager e-mailnotifikationer eller tekstnotifikationer ?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 29-07-18 23:05

Du anmelder den falske profil til Facebook og beder om at få den slettet!

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 30-07-18 10:31

Måske sådan
Som det første bør du fortælle Facebook om hændelsen. Det kan du blandt andet gøre ved at gå ind på Facebook.com/hacked. Hvis du stadig har adgang til din konto, får du forskellige muligheder for at sende Facebook en besked om, hvad der er sket. Hvis du ikke kan logge ind, guider Facebook dig igennem forskellige muligheder for at få din konto tilbage.

https://m.facebook.com/hacked

Kommentar
Fra : xteam

Dato : 30-07-18 13:19

katekismus. Den originale facebook konto har jeg adgang til. Det er den som er blevet kopieret / oprettet med min email-adresse fra min biltelefon. Adgangskoden til denne kender jeg ikke, da det ikke er mig som har oprettet den og vil gerne havde den slettet, da den ansøger venskab som kommer ind på min originale facebook konto.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 31-07-18 17:06
Kommentar
Fra : clou

Dato : 09-09-18 11:05

Prøv at logge på kontoen - tryk på glemt adgangskode, du skulle så gerne modtage et link til at ændre koden, gør det og slet efterfølgende kontoen!

Ændr efterfølgende kodeordet på den rigtige profil!

Clou