/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook eller Outlook ekspress
Fra : BirgerH
Vist : 548 gange
100 point
Dato : 30-06-03 12:24

Jeg har ladet mig fortælle at Outlook er det bedste e-mail program der findes? Er der et sted man frit kan hente Programmet ? Jeg har haft det før men, slettede det da jeg fik XP, hvor Ekspressen var på.Jeg gemte den gang alle mine kontakt personer på en diskette, som jeg lagde ind i XP systemet, men har ikke siden kunne åbne det, da den siger den mangler en fil. Nu overvejer jeg at få Outlook igen for at kunne åbne alle mine gemte E-mail adresser og div. meddelser, samtidigt med skal jeg have lagt Ekspressen´s kartotek og meddelser over i Outlook ! Hvordan er det lige man gør alt det?????

Kommentar
Fra : dk

Dato : 30-06-03 12:30

hejsa

start outlook op
klik på filer > impoter/exporter
her vælger du fra outlook express
både til meddelser og email adresser

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 30-06-03 12:37

Hvor har du hørt at outlook er det bedste? Der er mange forskellige mailprodukter, som IKKE er så udsat mht. virusangreb:

- The Bat!
- Foxmail
- Agile Mail
- Pegasus Mail
- Pocomail
- Eudora
- Netscape
- Opera Mail

Og The Bat! samt Pocomail, skulle være meget bedre end Outlook og Outlook Ex.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 30-06-03 12:47

Hej helberg

Outlook er en del af officepakken, så den kan du ikke uden videre hente nogle steder.
Jeg er iøvrigt ikke enig i at outlook er det bedste mailprogram. Outlook express kan f.eks. læse/skrive i nyhedsgrupperne. Det kan outlook ikke. Så det afhænger meget af hvad man skal bruge programmet til, som du ser.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 30-06-03 12:47

Jeg har haft både Outlook og Outlook Express og foretrækker langt den sidste af de to.
Bevares, Outlook har en kalender, hvad Outlook Express ikke har.
Til gengæld er Outlook Express noget kvikkere i optrækket.

Men nu bruger jeg Incredimail.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 30-06-03 13:09

srhansen > Godt du nævnte nyhedsgrupperne.
Nej, Outlook kan ikke bruges i nyhedsgrupperne - og det kan Incredimail heller ikke.
Så i nyhedsgrupperne bruger jeg Outlook Express.

Kommentar
Fra : BirgerH

Dato : 30-06-03 13:51

Tak venner! det er nu op til mig at sortere og sammenligne de svar der kommer ind og sikkert kommer de næste uger.
Den der med det bedste E-mail prog. kom fra en der ikke skal nævnes her.Kun at det er fra en hot-line suporter på et større teleselskab. The Bat! feks. ser meget interesant ud! men er der ikke noget af det der kan anskaffes uden at man skal registreres i hoved og r.. og af med en masse penge.
MVH Helberg

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 30-06-03 14:21

Du kan jo prøve at kigge på www.tucows.dk under "windows/internet/e-mail".

De har et hav af freeware programmer.

mvh/HJP

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 30-06-03 14:52

Også hos FreeWindows kan du finde en del:
http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=48

Kommentar
Fra : tvet

Dato : 08-07-03 11:10

Outlook ekspress er bedst, for det bruger næsten alle i verden. Jeg bruger det og det er meget nemmere.

Kommentar
Fra : slaabjerg

Dato : 26-07-03 20:13

Hvis problemet er at læse dbx-filerne i Outlook Express, så er der en mulig løsning på at web-adressen: www.oehelp.com/dbxtract

Programmet er gratis og kan læse tekstindholdet i gemte dbx-filer fra Outlook Express.

God fornøjelse og m. v. h.

Annuller spørgsmålet
Fra : BirgerH

Dato : 08-05-06 00:56

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
--------------------------------------------------------------------------------
Tak venner! det er nu op til mig at sortere og sammenligne de svar der kommer ind og sikkert kommer de næste uger.
Den der med det bedste E-mail prog. kom fra en der ikke skal nævnes her.Kun at det er fra en hot-line suporter på et større teleselskab. The Bat! feks. ser meget interesant ud! men er der ikke noget af det der kan anskaffes uden at man skal registreres i hoved og r.. og af med en masse penge.
MVH BirgerH