/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fra Win 7 til Win 10
Fra : AnnLou
Vist : 235 gange
55 point
Dato : 29-07-18 09:47

Uf, har lige fået ny pc, og nu kan jeg ikke installere mine elektroniske ordbøger fra Politiken. Og well, det hele ser bare en smule anderledes ud. Jeg har forsøgt at installere Office 2010 (som jeg har licens til), men Office 2016 popper hele tiden op. What to do? ;)

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 29-07-18 09:57

Jeg vil anbefale, at du stiller spørgsmålet her:
https://answers.microsoft.com/da-dk/site/startsignin?pageUrl=https%3A%2F%2Fanswers.microsoft.com%2Fda-dk&silent=False
Jeg har hørt om flere, der har haft problem med at køre ældre versioner af Office.
Politikens ordbøger er ret gammelt software, men jeg har da fået en af dem installeret.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 29-07-18 11:56

Højreklik på de programmer som ikke kan køre. Vælg "Egenskaber", vælg fanebladet "Kompabilitet", sæt flueben i "Kør dette program i kompabilitetstilstand for". Når du har gjort dette kan du klikke på den lille pil til højre for Windows 7 og vælge den Windows som du mener passer bedst til programmet. Du kan her gå helt tilbage til Windows 95.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 29-07-18 12:06

Den MS Office som hele tiden popper op er garanteret et demoprogram som fulgte med maskinen, den kan naturligvis fjernes. Højreklik på Start/Windows flaget, klik på "Apps of funktioner". Til høre kan du nu bladre ned til din Microsoft Office 2016, klikke på den, og vælge "Fjern".

Kommentar
Fra : AnnLou

Dato : 22-08-18 19:43

Pokkers, jeg ser først jeres kommentarer nu. Troede, at jeg fik en mail ved svar. Jeg kigger på det i weekenden, men på forhånd tusind tak for jeres hjælp. Vh Ann Louise

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 23-08-18 17:37

Citat
Troede, at jeg fik en mail ved svar.

Det burde du også få. Jeg har selv fået sådanne mails når jeg selv har stillet et spørgsmål. Gå ind og check din profil.

Kommentar
Fra : AnnLou

Dato : 31-08-18 11:27

Tak, har opdateret min profil ;)
Jeg får fejlmeddelelsen: "Run-time error 339", når jeg prøver at installere ordbogen?