/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Urinprøve
Fra : mig-selv
Vist : 297 gange
100 point
Dato : 20-07-18 22:13

Tog en I SAY prøve for 3 uger siden der viste (betændelse) Hvide blodlegemer + protein - men ingen Nitrit = en tur til Lægen? som påviste ingen betændelse ? ny prøve fra I Say og den viste betændelse IGEN - trods Lægen NEJ?

https://www.apotekeren.dk/produkter/i-say-hjemmetest-urinvejsinfektion-1-test/p-7764

Er I SAY fup eller ´ny´ Læge.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 20-07-18 22:47

Måske er det den forkerte test du har taget - Hjemmetest vaginal infektion...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-07-18 09:20

Hvad siger lægen til forskellen på lægens og " I SAY prøven "

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-07-18 21:19

Citat
Hvad siger lægen

Ærlig talt INTET (hvor blæser vinden), jeg har haft problemet et par år og ingen ??? tager sig af det, men ´henviser?`til mulige sygdom for 40 år siden - hvilket ikke holder i min verden.
God film, men mulige reklamer på siden:
https://watchcartoonsonline.la/watch-when-the-wind-blows-1986-full-movie/

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 23-07-18 12:30
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-07-18 12:46

Citat
Dette skader vel ikke
https://www.webapoteket.dk/helbred/kosttilskud/i-say-urinvejsinfektion-p-215148

Næh, det er da bare pengene ud af vinduet...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-07-18 22:41

Citat
Dette skader vel ikke
https://www.webapoteket.dk/helbred/kosttilskud/i-say-urinvejsinfektion-p-215148

NÆ, tvært imod hjælper det bare ikke optimalt - og ikke en løsning der holder - på lang sigt.
Citat
Næh, det er da bare pengene ud af vinduet...

Og du har selv prøvet det?

Problemet? løste sig (sig det er LØGN) efter 2 dage med et par kopper Kamile te = FUCK hvad JEG fejler??? som Læger ikke kan finde ud af, et par kopper te siden dette indlæg og jeg ikke haft det så GODT i mange år-tier, selv gigt plagede fingre/ led gør ikke ondt mere.
Plasebo virkning? måske = men mit ´vand´ bliver sgu i blæren NU.
Men til gengæld er jeg blevet meget træt - måske fordi alt skidtet lige skal skylles ud af kroppen og NYT tilføjes.

Selv har jeg ALDRIG troet på urte medicin (og slet ikke en enkelt kop te), men kan nu se det virkelig har virkning på noget Læger ikke kan finde ´fejlen´ på.
Har brugt det til ´kattens bid/kradse sår´ med bedre virkning end Dyrelæger dyre medicin, men aldrig selv prøvet det.
Og så er det ikke engang dyrt.

Hvem sagde engang? DET ER FANDME DA UHYGGELIGT.
https://www.youtube.com/watch?v=g-tMlZ6wMnc

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 24-07-18 23:05

Tak for svaret katekismus.