/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvilket motherboard er der i? -Fra Win N~
Fra : Ladmorillo
Vist : 455 gange
50 point
Dato : 30-06-03 11:40

Hejsa...

Jeg har brug for at vide præcis hvilken type motherboard der sidder i en maskine kørende Windows NT Server 4, uden at jeg åbner kabinettet og kigger. Det står vel i windows et sted men hvor? Hvilke menuer skal jeg ind i osv. for at komme til hvor dette evt. står?

Anyone?

Ladmorillo

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-06-03 11:45

Det står ikke i windows,men du kan måske se det med dette software>

AIDA32 - Enterprise System

http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-06-03 12:02

Dansk sproget(gratis)skulle give detaljeret info om alt du har indstalleret på
dit motherboard,plus links til producenter af af disse,under opsummering,kør musen hen over den blå tekst.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-06-03 13:01

Forresten, du kan også få en del oplysninger om din pc i Start menu>hjælp og support>Brug værktøjer til at vise oplysninger om computeren og diagnosticere problemer.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-06-03 13:12

Eller>start menu> programmer >tilbehør>systemværktøjer>systemoplysninger

Accepteret svar
Fra : uniset

Modtaget 50 point
Dato : 04-07-03 11:16

Alle oplysninger om dit MB står i Bios'en. Som regel skal du trykke på "del" når du tænder computeren, men det står som regel når du tænder den. Press xxxxx to enter setup

Godkendelse af svar
Fra : Ladmorillo

Dato : 06-09-03 14:38

Tak for svaret uniset.